S lahkym unikom bez problemov prejdes aj na STK (aspon u nas to tak je). Na protokole to bude zapisane ako lahka zavada a auto je sposobile na premavku.
S lahkym unikom bez problemov prejdes aj na STK (aspon u nas to tak je). Na protokole to bude zapisane ako lahka zavada a auto je sposobile na premavku.
1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm
jenom pro info - BMW ma ve specifikaci 1l oleje /1000km -> na bmwklubu jsou lidi, co jim to skoro i tak papa...u me to vychazi cca 1l na 8-10k km
Notebook Dell Vostro V13 U7300, 500GB 7200rpm
DesktopIIntel i5 750, Noctua NH-U12@Noctua NF-S12-1200, Intel SSD 80GB X25-M, 6x Samsung 1,5TB, all disk in silentmaxx, Lian Li PC-A10B, Enermax Modu82+ 625W, DVDRW LG GSA-E40L, Logitech MX Revolution, HP 3065+Dell 2007 (secondary)
Sound Harman Kardon AVR445 + Audio-Technica ATH-W5000
Photo Canon 450D + 18-55 IS + 70-300 IS USM
Vehicle BMW 525i, full vybava :)
ad papani: udaj +- litr na tisic, coz je strasliva hodnota a tipuji, ze takoveto auto jiz nemuze splnovat emisni limity, ma vetsina vyrobcu.
reseni: co jsem pochytil od techniku, tak nejcastejsi zavady jsou tri:
1) olej proteka kolem driku ventilu, naprava spociva v instalaci "simeringu" coz je jakysi sterny krouzek - tesneni. Sikovny technik ani nemusi sundavat hlavu, takze to nemusi byt nutne drahe.
2) poskozene tesneni pod hlavou, coz je dost prusvih, hrozi propaleni hlavy ci bloku, nutna okamzita vymena. Jak se to ale pozna, kdyz neni zaroven narusen vodni okruh, netusim.
3) vadne ci poskozene (ci obracene namontovane, napr. skoda 1.8 20V bez turba) sterne krouzky na pistech. Opet nevim, jak se toto pozna, kdyz jsou "tlakove" krouzky vporadku.
Mirne take pomuze pouziti tuzsiho oleje, napr. 5W-30 misto extremiho a velmi draheho 0W-30 apod. Napr. temer vsechny diesely by dnes uz meli jezdit na moderni 5W-30 VW 507, ktery nahrazuje snad vsechny predchozi specifikace a je pomerne levny, cca 1200/5l.
Naposledy upravil Petrik; 23.11.2009 v 10:39.
desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)