Citace Původně odeslal Jezevec Zobrazit příspěvek
2meteor: Ty zijes na jiny planete ? Zakaznikovy za vady vzdy odpovida prodejce. V principu ti dodavatel nemusi zaruky poskytovat vubec, je to jen na dohode dovu podnikajicich subjektu.
Bavíme se tu ještě furt o IT nebo se už jen teoretizuje? Prodejce nakupuje ve VO zboží také se zárukou, takže v drtivé většině případů je kam dál tu rozbitou plívu posunout... jen v tom visí chvíli peníze.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
obchodni smlouvy mezi distributory a prodejci jsou bohuzel pro prodejce dost nevyhodne, bezna je zaruka od distributora jen rok, narok jen na vymenu zbozi a pod...zalezi, jak moc velky prodejce to je, velky je v lepsi vyjednavaci pozici nez maly.
To si nemyslím, smlouvy ve VO jsou mustry, kde ti definují kredity, splatnosti, vyjímečně cenovou kategorii ale určitě ne záruky.
Jaké zboží s roční zárukou s VO u kterého musíš ty držet 2.rok ve vlastní režii máš na mysli? Je to něco určeného pro MO trh, nebo spíš něco co si jen viděl v ceníku, ale pro běžného smrtelníka který nakupuje v MO to určeno není?
add IT komponenty: Jsou nějaké komponenty (desky, disky apod.), které se opravdu opravují? Tj. nemění to servis/výrobce kus za kus?

MaWa: Asi rozumím jak to myslíš, IT obchod tvrdej chleba má a tak tě občasné vychcánkovství některých zákazníků zvedá ze židle?

P.S. SORRY za OT, s reklamacemi v SoftComu zatím nemám žádnou špatnou zkušenost.