Výsledky 1 až 25 z 52

Téma: Reklamace-Softcom

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    278

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Citace Původně odeslal MaWa Zobrazit příspěvek
    Tak a ted berte, ze za rok prijde zakaznik a chce vratit penize kvuli nejake jedne pitome zavade (neberu v uvahu nekolik opakovanych zavad a podobne veci, to je uz jina vec). Tudiz okamzite jste v minusu 1500Kc, to znamena ze se Vam vynuloval zisk z tech dalsich 10ti zakladnich desek. Hezke, ne ? Z ceho ma ten shop platit lidi, reklamu, dane, pojisteni, najem, web, telefony...a pak teprve neco ze zbytku je zisk.
    Chceš tím naznačit, že odpovědnost (= náklady) za reklamaci nese prodejce? Jsem měl zažito, že by je měl nést výrobce, ne?

    EDIT: jinak je to debata o prdu => špatné zákony a jejich (ne)dodržování tu stejně v obecné rovině nevyřešíme, tudíž je to tu spíš o subjektivních názorech (a jejich hájení)...
    Naposledy upravil meteor; 06.10.2009 v 15:55.
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  2. #2
    Senior Member mince Avatar uživatele puki
    Založen
    17.05.2003
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    683
    Vliv
    292

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Nj, to je ako ked clovek pride s autom do servisu na zaruku, do protokolu mu napisu "zavada opravena precistenim" a pritom mu tam supnu diel co sa im valal na sklade po nejakej akcii typu "nechaj zakaznika zaplatit vymenu roznych dielov, ked sa nam nechce hladat pricinu". A ako bonus si od importera na zaruku vypytaju novy diel co si nechaju/rozdaju. Bezna prax v nasich koncinach, ale tu by ju asi niektori schvalovali.


    Mimochodom ten 'hruby pytel' vytiahol ako prvy predajca, ked za predpokladu ze zakonne mohol spravit vymenu(nespecifikovane riesenie reklamacie), papierovo to nespravil a ukratil Nellera minimalne o novu zaruku. Ked mu to bolo pripomenute mal papier opravit a nie prelepovat nalepky.

  3. #3

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    jen dodám, že se jednalo již o třetí reklamaci...deska nestabilní/deska vrácena ze servisu poškozená/deska mrtvá.....

    Kdybych dostal novou desku s novou zárukou, tak toto opravdu neřeším. Jenže se jedná o nějakou opravenou.... To mám zase čekat kdy mi odejde a následně čekat 3-4 týdny na vyřízení reklamace, protože tyto desky se reklamují-servisují až v Německu?
    Vím, že české zákony jsou sepsány dosti nešťastně, ale já se jen domáhal svého práva....řekl jsem to i technikovi, že vím že jim ta deska zřejmě zůstane.....

    dnes mi přišel tento mail:

    Dobrý den,
    s uvedenou kauzou jsem velmi dobře obeznámen.
    Po našem včerejším telefonátu jsem celou situaci ještě prověřoval, jak na straně dodavatelského servisu, tak i na straně našeho brněnského servisu.
    Kolegy jsem nechal provést inventuru servisních zakázek.
    Na záměnu jsme došli po téměř hodinovém hledání, kde ten správný kus měl být odesílán, proto takové zdržení.
    Bohužel v případě této rekl. zakázky není možné vystavit dobropis.
    Za vzniklou situaci se za naši firmu velmi omlouvám a jako projev omluvy bych si Vám dovolil nabídnout slevu na další nákup v hodnotě 3% z ceny.

    škoda.....
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  4. #4

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    ja tyhle vymeny beru jako nutne zlo, ktere souvisi s tim, ze maji dobre ceny. Verim, ze existuji solidni obchody, kde skutecne vraci penize, ale ty stoji vice a proto v nich nekupuji. Pokud vylozene nepotrebuju vratit penize, protoze onen HW mi je jiz k nicemu, coz je malokdy, tak se nehadam a jsem vpodstate spokojen, ze jsem dobre a levne nakoupil.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 18:13
  2. Softcom - reklamace desky
    Založil macher v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 27.04.2007, 12:20
  3. Reklamacni rad - softcom
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.05.2005, 15:50
  4. Reklamace medii DVD - Softcom
    Založil Aigor v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 11
    Poslední příspěvek: 06.01.2005, 08:45
  5. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 14.09.2003, 00:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •