Výsledky 1 až 14 z 14

Téma: Win 7 a zvuk ve hrách

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #2

    Standardní Re: Win 7 a zvuk ve hrách

    No muj nazor je takovej, ze mezi Vistou a 7ckama neni zadny zasadni rozdil co se tyce zvukoveho subsystemu. Z Visty zmizelo Directsound3D (tj. vcetne nadstavby EAX), ktere je pod Vistama/7 emulovane. Creative dokaze u hrstky starsich her pres alchemy HW akceleraci i s EAXem rozjet.

    Ve Viste/7 se k HW akceleraci pouziva pouze OpenAL (klidne i s EAXem). Hry uz moc nehraju, ale mam posledni dobou pocit, ze nove hry bud bezi pres OpenAL nebo, rekl bych prevazne, maji nejaky vlastni zvukovy engine. V tom pripade je uplne jedno jakou ma clovek zvukovku.

    Asus Xonar - jedna se o obycejnou C-media zvukovku se sympatickejma ovladacema a dobrym zvukem. Sem presvedcen, ze veskere inzerovane herni technologie jsou pouze SW siditko pocitane v ovladacich (coz dnes pri vykonech dnesnim multicoru nemusi neni uz tak dulezite). Technologii DS3D GX2.5 kdesi cosi bych popsal jako nic nedelajici tlacitko v ovladacich panelech. Vzhledem k tomu, co jeste vzpomenu v zaveru bych asuse uplne neodsuzoval, vzhledem k dobremu zvuku a skvelym ovladacum je prave Xonar zvukovkou, kterou sem si v pocitaci nechal.

    X-Fi je plnohodnotne herni DSP s ... otresnyma ovladacema. Drivery jsou obrovskejch moloch a tohle je vlastne hlavni duvod, proc sem z kompu vyhodil Audigy2. OpenAL a hry wrapovane pres Alchemy by mely fungovat s plnou akceleraci. Zvukove na X-Fi lidi uz tak nenadavaji, takze toho bych se nebal. Jako jednoznacnou vyhodu u X-Fi beru "sluchatkorezim" - tj. technologii ktera by mela efekty optimalizovat pro poslech na sluchatka. Za cele ty leta co je X-Fi na svete sem se nedokopal ji otestovat, takze nakolik je tahle feature pouzitelna nepovim.

    A ted takove lehke shnuti. Dost sem ted saskoval se zvukovkama, a muj vyslednej verdikt je, ze u hej je, az na naproste vyjimky, uplne jedno jakou zvukovku clovek pouziva. S Audigy, Xonarem, integrovanym Realtekem nebo i dokonce USB M-Audiem mi zvuk ve hrach v V7/Vista prisel naprosto stejny. A ani sem nemel pocit, ze by mezi tema zvukovkama byl nejaky rozdil co se tyce rychlosti hry. Proto muj verdikt je takovy, ze pokud chces vylozene herni zvukovku, jdi do X-Fi, ale pripravil bych se na to, ze jeji schopnosti dnes vyuzijes v maloktere hre.
    Naposledy upravil Caleb; 30.09.2009 v 08:28.
    Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
    Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. ATI 9800se AIW ...zmizi obraz TV jde jen zvuk
    Založil alois v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 26.08.2004, 12:25
  2. Int. zvuk po instalaci drv. jede, po restartu Win opět ne...
    Založil Nikolas v sekci fóra VIA čipové sady
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 31.03.2004, 12:07
  3. AC3 zvuk pouze ze dvou kanalu L+R
    Založil AxL v sekci fóra Zvuk
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 17.02.2004, 20:55
  4. Win XP a obnovovaci frekvence ve hrach
    Založil Lisak v sekci fóra Ostatní operační systémy
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 01.01.2003, 19:21
  5. WIN 98 a WIN XP
    Založil Pazdi v sekci fóra Ostatní operační systémy
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 18.11.2002, 19:31

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •