Update z výměny, neboli veselá příhoda.
Tak samozřejmě to skončilo čtyřma stovkama za expresní vydání nové karty, protože na můj dotaz, zdali by mi po dobu oněch čtrnácti dnů, než bych měl novou kartu za dvě kila, vystavili jakési potvrzení, sice pipina za okýnkem odpověděla kladně, nicméně na doplňující dotaz, zda by toto potvrzení obsahovalo i údaj, že mám zaplacenou roční tramvajenku, odpověděla záporně... čili jsem suše konstatoval, že je mi to pro revizora k prdu a chci teda udělat hned novou kartu. Ještě mi slečna "poradila" abych jezdil na lístky... To se mi rozšířily zorničky a zabrblal jsem něco v tom stylu, že při ceně lístku 26 Kč projezdím ten dvousetkorunový rozdíl za čtyři dny... Nu, pipka asi MHDčkem už dlouho nejela
Další úsměvné dějství, neboli "máte s sebou fotku"? Tak povídám, že nikoliv, že bych očekával, že tu naskenovanou, kterou mi vytiskli na původní kartu, tam někde mají? Prý ne, ale že neva, že to naskenujeme z té staré... Vylezlo z toho něco ještě tmavšího než předtím, ještě jeden duplikát a scan fotky z předchozí karty, a bude to fotka typu "černoch v tunelu"...
Zbytek už proběhl zcela standardně, dostal jsem novou kartu a blokli mi tu starou... Na můj dotaz, zda se dá karta někde reklamovat, jsem byl informován, že je viditelně mechanicky poškozena (wow, to jsem netušil).. Na argument, že jsem ji sice neměl vždy ideálně uloženou, nicméně s bankovní kartou dělám psí kusy ještě větší a drží tři roky v pohodě, zatímco tahle drží půl roku a je to na výměnu, mi bylo oznámeno, že si můžu někde stěžovat... Což jsem pochopil jako slušné vyjádření poslání do prdele...
Takže celkově řečeno - přístup úřednice podprůměrně ochotný či nadprůměrně neochotný, služby na blití, holt poučení pro příště, na OC si dávat bacha, protože ten systém kolem toho je fakt "na baterky"...![]()