hellou ,
mam taky mensi problem :
Obdrzal som poslednu vyzvu na vyrovnanie dlhu pred sudnym konanim.
V r.2006 som objednal WIFI kartu z www.lanshop.sk telefonicky - na dobierku .
Karta dorazila kurierom ktoremu som zaplatil pozadovanu sumu a dovidenia .
Karta 800skk
Postovne 190skk /normalne postovne bolo asi 120skk /
Kedze som kartu potreboval co najskor a nechcel som cakat 3 dni na bankovy prevod
a nasledne dorucenie volil som dobierku.
Po 3,5r sa obchodnik zobudil a tvrdi ze som ju nezaplatil .
Napisal som mu email ze to islo dobierkou ktora bola vyplatena a tym padom jeho poziadavku povazujem za neopravnenu , na co dosla odpoved aby som mu poslal doklad o zaplateni .Ja doklad o tom nemam - za prve nie som si isty ci mi kurier vobec nejaky dal a za dalsie veci ktore su po zaruke sa reklamovat nedaju a opravovat WIFI kartu za 30E v servise je blbost tak doklad som mozno aj vyhodil . Ako sukormna osoba nie som povinny taketo doklady archivovat a ani to nerobim , to uz by som mal plnu pivnicu papierov .
Takze ako sa branit voci takejto chujovine . Vymahana suma je asi 42E , ale mne ide o princip .