Citace Původně odeslal Rache Zobrazit příspěvek
bgs levi potažmo edsystem k telefonum dává opravdu jen fakturu a nevyplněné záručáky, ty má totiž vyplnit až koncový prodejce maloobchodnímu zákazníkovi. Jestliže máš jen fakturu a nemáš s edsystems smlouvu a přístup do jejich systému, nemáš možnost vytvořit rma a tudíž nemůžeš nikde reklamovat. Rma by ti měl vytvořit ten, kdo ti věc prodal a taktéž reklamaci za tebe vyřídit, protože se předpokládá, že na prodané věci vytvořil dostatečnou marži, která následně pokryje veškeré náklady na reklamační řízení. Od DonCarlose jsem bral grafiku, která mě posloužila následně si jí ode mne bral někdo další odsud a taktéž mu jede ok.
A k té komunikaci není co dodat
no tak z tohohle bych pochopil ze potom ma tu vec reklamovat Don Carlos, jelikoz to od nej koupil ne?
PS: to ze ostatni veci funguji prece s tim nesouvisi, ne?

Tak jak to teda ma byt? Bylo by to dobre vedet...