S Macem má zkušenosti jen hodně starý (MacBook G4), takže o nich nic význameného sdělit nemůžu, ale mám hodně zkušeností s 3D grafikou (a ty asi taky).
Pravda je taková, že pod OSX toho 3D softu jede docela málo, co vím tak Maya a Lightwave, ale obecně i když vezmu speciální nástroje (pro sculpting, texture painting, UV layout), tak skoro nic.
Takže bys to stejně skoro určitě použíl s Windózama, který jsou položka navíc, pokud je neukradneš.
Navíc Mac zrovna HW parametrama neoslní, v 3D grafice, kde se bavíme hlavně o čtyř-a-více jádrech, 4 a více GB RAM atd., už vůbec ne, samozřejmě kromě MacPro.
Macy jsou prostě moc hezký, reprezentativní, fajn na porady a prezentace kravaťáků, ale na práci, ani grafickou už dávno ne (i když 2D se dá, tam není tolik výkonu potřeba a Photoshop pro MacOS je).
Edit: Vlastně zBrush pro Mac je taky. Je jích víc, ale tak 1/4 oproti Win platformě.
Jinak teda grafiků znám desítky až stovky a na Macu nedělá tuším nikdo z nich (možná jeden nebo dva).




Odpověď s citací