Fakticky máš pravdu,nicméně jestli má nějaká firma autorizovaný servis tak předpokládám,že musí splňovat nějaké standardy dané firmou tou firmou, takže v očích zákazníka pak neprofesionalita autorizovaného servisu dělá špatné jméno firmě, pro kterou je servis provozován.
To Atreides:jasně že by možná šla sundat, ale ten počítač nebyl můj a na druhé straně pokud si koupím kompletní PC, proč bych tam měl něco spravovat? Navíc jsem jim nabídnoul, že si t opravíme sami, pokud nám písemně potvrdí že můžeme strhnout nálepky,nebo proč nám nemohli poslat náhradní nálepky?
Každopádně od firmy Asus bych si počítač nebo notebook nekoupil, prioritně u notebooku je kvalita servisu dost prioritní věc. Kolega kupuje zásadně notebooky Dell a už je mi jasné, proč.
Doplnění:takže nová informace, volal mi kolega, že šroubek tam lítá dále-oprava spočívala v tom,že přes staré samolepky přelepili další-čili to ani neotevřeli, holt solidní servis,takže se pokusí sundat opatrně samolepky a opravit si to sám, každopádně já si velice rozmyslím, jestli kdy něco koupím něco u firmy Asus.





Odpověď s citací

