2Jezevec: u tebe chápu, že tě to nezajímá (jak jinak), někoho by ale mohlo zajímat co za tím stojí a smyslem mého příspěvku bylo krapet osvětlit, jak se ta chyba s největší pravděpodobností přihodila, nic jiného... a na ruční úpravy cen u CZC taky moc nevěřím, i když je pravda, že já taky musím semtam někde něco upravovat ručně, protože ne vždy funguje vše jak má a support (nejen) našeho IT oddělení je na dvě věci
Osobně zboží s podezřele výhodnou cenou neobjednávám vůbec, ale nechávám dotyčný obchod cenu nejdřív prověřit. Možná jsem blbej, ale tím, že jsem zákazník i obchodník prostě nehodlám využívat chyby, za které prodejce s velkou pravděpodobností ani nemůže - nebo-li nedělám to, co nechci, aby mi dělali naši zákazníci.
P.S. nemyslím to třeba zrovna na tu diskutovanou GX20ku, to není případ podezřele výhodné ceny a nevím jak u IČaře, ale klasickej spotřebitel by to podle mne mohl z prodejce vyrazit.






Odpověď s citací