Nebrání mi nic, ale CZC se k tomu nikterach nechce vyjádřit.
A jelikož objednávka ma uz sve cislo u CP, tak predpokladam, ze uz bude v ruchach CP.
Edit:
Dostalo se mi vysvetleni, ale nevim, jestli me to uklidnilo. Kdybych vedel, ze mi to budou posilat postou predem, asi bych nenakupoval u nich. Minimalne se mohli zeptat, nevim, proc mam platit 100Kc za sluzbu, kterou jsem nechtel.
Kód:
Dobrý den,
změnili jsme Vám v tomto případě frontu na Prahu, protože produkt má dodací lhůtu neznámou a mohlo by trvat i měsíc než by byl doručen k nám na sklad. Aby byl odeslán co nejdříve, došlo k této změně. Z pražského skladu lze odeslat zásilku mimo Prahu pouze Českou poštou. Zřejmě proto došlo i ke změně dodavatele.
Přeji Vám příjemný den.
Máte-li ještě nějaké přání, rádi Vám pomůžeme.