CPU: C2D 2140 2,6 Deska:GA-945-S3 RAM 2x1GB 667MHz CL5 VGA: Sapphire 2900pro/@XT Zdroj: Eurocase SuperSilent (PFC) 400W HDD: 320GB WD/KS a 2x250GB WD/KS, LG DVD-RW, Acer AL1916WAs - LCD 19"
NTB: Toshiba Portégé R100 P-M 1,1ULV 768DDR 333, 40GB disk, Wifi, 12"LCD, 1Kg, Bat. (5)hod.
Investice do budoucna se v hardwaru velmi vyplácejíschválně, u čeho je v horizontu 1-2 let ohlášená podpora quad core?
No, teď vážně. Nechal bych vyjádřit autora threadu, pak budeme vědět víc.
EDIT: bukva: ok, ok. Ale stejně si ještě počkám na vyjádření od tojotomi. Říkám si tak že kdyby ta grafika byla klíčová, tak by si čtyřjádro vybral už původně. Ale uvidíme.
Naposledy upravil Khadgar; 29.06.2008 v 13:58.
V grafice se quad-core rozhodně vyplatí už dnes. Ať už v 2D (při aplikací efektů, filtrů), 3D (samozřejmě hlavně rendering, bohužel třeba fyzikální simulace většinou ne) i "filmové" postprodukci (což je v podstatě obdoba 2D grafiky).
To není o tom, u čeho bude ohlášena podpora quad-core, spíš o tom, že konkrétně v grafice se těžce hledá něco, kde dodnes není. Většina grafickýho softu ja napsaná tak, že podporuje prakticky neomezený počet CPU/jader. 256 pro renderery žádná míra, nepochybuj o 4.
Naposledy upravil bukva; 29.06.2008 v 13:33.
Myšlení zkresluje realitu.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)