Výsledky hlasování: Jakou zkušenost máte s touto firmou ?

Hlasující
229. Nemůžete hlasovat
  • Kladnou, žádný problém

    177 77,29%
  • Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se

    45 19,65%
  • Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení

    7 3,06%
Výsledky 1 až 25 z 502

Téma: Czech Computer

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Czech Computer

    Hmmm, já mám tedy k CzC nemálo výhrad, ale v tomhle ne - když u mě nastala tahle situace, tak mi v den uplynutí lhůty dokonce dali vědět, že bohužel a ať si přijdu pro peníze ...
    [PC] i7-3770K @4.5 GHz w/Noctua NH-D14 SE2011 | 32 GB Patriot G2 | Asus P8Z77-V Deluxe | Crucial M4 256 GB | 2x WD20EZRX RAID1 | BD-RE LG GBW-H20L | Sapphire HD7750 Ultimate | Enermax Revolution87+ 550W | Antec Solo II | Asus Xonar Phoebus + AKG K271 MkII | NEC PA231W + SVII + Spyder3EE
    [Photo] Nikon D700 + MB-D10 | AF-S 16-35/4G VR | AF-S 24-120/4G VR | AF-S 50/1.4G | AF-S 60/2.8G | AF-S 85/1.8G | AF-S 70-200/2.8G VRII | TC-17E II | SB-900 | Transcend cards | Heliopan + Formatt filters | Gitzo support | Kata + Tamrac bags
    You're guaranteed to miss 100% of the shots you don't take. (Wayne Gretzky)

  2. #2

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal jan555 Zobrazit příspěvek
    Hmmm, já mám tedy k CzC nemálo výhrad, ale v tomhle ne - když u mě nastala tahle situace, tak mi v den uplynutí lhůty dokonce dali vědět, že bohužel a ať si přijdu pro peníze ...
    Již se stalo. Teď navečer volali že se omlouvají, ale že to teda fakt nestíhají, tak ať si přijdu pro peníze. Takže v pohodě, jenom mě dopoledne zmátl technik, který mlel něco o čekání.

    Výhrady k nim určitě nějaký taky mám, ale web a reklamace mají furt nejlepší. A společně s bohemkou to tam mám nejblíže, což je taky významný faktor.

  3. #3

    Standardní Re: Czech Computer

    Přidávám kladnou zkušenost - poprvé jsem využil možnost vrácení zboží ve čtrnáctidenní lhůtě a nakonec vše dopadlo dobře. Nejdříve jsem dostal mail, že zboží musím vrátit do čtrnácti dnů od objednávky po internetu, ale nakonec jsme se dostali ke správnému výkladu zákona. Peníze mi přišly na účet po cca pěti dnech, což je fajn.
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  4. #4

    Standardní Re: Czech Computer

    Tak jsem uspesne vyreklamoval repraky. Sice se mi neozvali do 30ti dnu, ale na muj telefonickej dotaz mi hned rekli, ze mi vratej penize, dosel jsem tam bez jakychkoliv dokumentu, ktery jsem k ty reklamaci dostal a bez nejmensich problemu mi vystavili dobropis na vraceni penez a rovnou jsem si nesl domu nove repraky skoro zadarmo
    Phenom II X4 955 BE + CoolerMaster Hyper 212+ | Asus M4A79T Deluxe - AMD 790FX | Kingston HyperX 2x4GB DDR3 1600 MHz | Asus EAH6850 DC​/2DIS​/1GD5​/V2 + LG Flatro​n W2220P​-BF | Kingsto​n SSDNow V+100 Series ​- 96GB + Samsung SpinPoint F3 500GB SATA II | DVD RW LG GSA-4167B | Asus Xonar DG + Logitech Z-4e 2.1 + Koss SB/40 | Corsair Vengeance M90 + Logitech UltraX | Thermaltake Dream Tower Soprano VB1000SNS + Enermax Liberty EL500AWT 500W

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele Holda
    Založen
    22.10.2004
    Bydliště
    Kladno
    Věk
    40
    Příspěvky
    614
    Vliv
    263

    Standardní Re: Czech Computer

    Mam dotaz, posilal jsem tam na reklamaci desku GB 965P-DS3 rev2, z reklamace mi prisla evidentne pouzita deska starsi revize, ktera ma plno veci horsich. Volal jsem tam a oni, at ji poslu zpatky a "nejak" se to vyresi.
    Chci se zeptat, kolik dni by na to ted meli? Bylo by to jako klasicka reklamace?
    Dal by me zajimalo, jestli muzou poslat jako vymenu pouzite zbozi a nakonec jeste jedna vec. V protokolu bylo uvedeno: Oprava - Vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou. Neni to tedy z jejich pouze snaha vyhnout se vade neodstranitelne se vsemi dusledky?
    Jsem vcelku nastvanej, desku jsem tam poslal v pondeli, ve stredu ji tam meli ale nikdo se neozval, reklamacni protokol mi neprisel, na maily neodpovidaji a dovolat se tam neda
    Diky moc

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele NeMeM9aA
    Založen
    15.03.2005
    Bydliště
    Golčův Jeníkov
    Věk
    44
    Příspěvky
    1 460
    Vliv
    272

    Standardní Re: Czech Computer

    Jisteze. Vada neodstranitelna --> mas narok na odstoupeni od kupni smlouvy = vraceni penez.

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele Holda
    Založen
    22.10.2004
    Bydliště
    Kladno
    Věk
    40
    Příspěvky
    614
    Vliv
    263

    Standardní Re: Czech Computer

    ale tady jde prave o to, ze oni do protokolu napsali to, co napsali. Podle me uz jen to, ze provedli vymenu, ukazuje, ze je to vada neodstranitelna, ale nejsem odbornik...
    Desku tam uz maji zpatky od stredy, mrzute je, ze od te doby se tam nemuzu dovolat, dopsat, nic

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •