Systemu jsem myslel jakoze HW, a vubec, dost offtopicu![]()
Kladnou, žádný problém
Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se
Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení
Systemu jsem myslel jakoze HW, a vubec, dost offtopicu![]()
Lidi o mně říkají, že jsem flegmatik. Mně je to ale jedno!
I'm not arrogant...I'm just better than you!
Potřeboval bych rychlou radu - reklamoval jsem v CZC notebook, včera to bylo 30 dní. Dneska jsem tam volal, notebook tam ještě nemají. Zaměstnanec, se kterým jsem mluvil, se trochu cukal když jsem říkal že už reklamační lhůta uplynula, jakože ještě počkají jestli se tam dneska ten ntb nevrátí a pak to uzavřou. Odpoledne se tam chystám, kdyby ntb stále nebyl a cukali se s vystavěním DBP ihned (je na to nějaká lhůta) - co mi stačí? reklamační protokol s tím, že reklamace byla ukončena nedodržením stanovené lhůty od prodejce (nebo něco v tom smyslu)? Abych měl v ruce nějaký papír o ukončení reklamace.
IMHO stačí ten reklamační protokol, ale já si s sebou brávám pro jistotu všechno možnéčlověk spoustu věcí "uhádá", ale když jim zavřeš papulu oštemplovaným dokladem, tak je klid a tohle si můžeš ušetřit, hehe.
A propo, cos reklamoval: ASUS nebo Acer?![]()
"Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."
Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro
MSI...nejde mi o to, že bych chtěl primárně peníze zpět, Kdyby mi dali ntb, tak beru ntb, což jsem taky čekal, protože to podle slov technika mělo být rychle vyřízené. Nicméně to přetáhli, takže proč čekat dál...
No, uvidím co mi tam poví. Vždycky mi byl DBP vystaven rovnou na místě (a to třeba i když jsem byl reklamovat hd3870 v době, kdy to byla novinka - peníze na místě nazpátek).
Hmmm, já mám tedy k CzC nemálo výhrad, ale v tomhle ne - když u mě nastala tahle situace, tak mi v den uplynutí lhůty dokonce dali vědět, že bohužel a ať si přijdu pro peníze ...
[PC] i7-3770K @4.5 GHz w/Noctua NH-D14 SE2011 | 32 GB Patriot G2 | Asus P8Z77-V Deluxe | Crucial M4 256 GB | 2x WD20EZRX RAID1 | BD-RE LG GBW-H20L | Sapphire HD7750 Ultimate | Enermax Revolution87+ 550W | Antec Solo II | Asus Xonar Phoebus + AKG K271 MkII | NEC PA231W + SVII + Spyder3EE
[Photo] Nikon D700 + MB-D10 | AF-S 16-35/4G VR | AF-S 24-120/4G VR | AF-S 50/1.4G | AF-S 60/2.8G | AF-S 85/1.8G | AF-S 70-200/2.8G VRII | TC-17E II | SB-900 | Transcend cards | Heliopan + Formatt filters | Gitzo support | Kata + Tamrac bags
You're guaranteed to miss 100% of the shots you don't take. (Wayne Gretzky)
Již se stalo. Teď navečer volali že se omlouvají, ale že to teda fakt nestíhají, tak ať si přijdu pro peníze. Takže v pohodě, jenom mě dopoledne zmátl technik, který mlel něco o čekání.
Výhrady k nim určitě nějaký taky mám, ale web a reklamace mají furt nejlepší. A společně s bohemkou to tam mám nejblíže, což je taky významný faktor.
Přidávám kladnou zkušenost - poprvé jsem využil možnost vrácení zboží ve čtrnáctidenní lhůtě a nakonec vše dopadlo dobře. Nejdříve jsem dostal mail, že zboží musím vrátit do čtrnácti dnů od objednávky po internetu, ale nakonec jsme se dostali ke správnému výkladu zákona. Peníze mi přišly na účet po cca pěti dnech, což je fajn.
E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
Xbox 360 | 120GB
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)