Kladnou, žádný problém
Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se
Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení
Kdepak. Žádná záloha.
Jen redundance, ochrana proti výpadku jednoho nebo víc disků... nikoliv ochrana proti virům, uživatelským chybám, závadám řadiče, anebo výpadkům více disků než je zdrávo (a to není tak neobvyklé jak si může kdekdo myslet)
Sorry za offtopic.
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)... a v případě kritiky nezapomeňte napsat důvod, abych se mohl poučit a polepšit
Systemu jsem myslel jakoze HW, a vubec, dost offtopicu![]()
Lidi o mně říkají, že jsem flegmatik. Mně je to ale jedno!
I'm not arrogant...I'm just better than you!
Potřeboval bych rychlou radu - reklamoval jsem v CZC notebook, včera to bylo 30 dní. Dneska jsem tam volal, notebook tam ještě nemají. Zaměstnanec, se kterým jsem mluvil, se trochu cukal když jsem říkal že už reklamační lhůta uplynula, jakože ještě počkají jestli se tam dneska ten ntb nevrátí a pak to uzavřou. Odpoledne se tam chystám, kdyby ntb stále nebyl a cukali se s vystavěním DBP ihned (je na to nějaká lhůta) - co mi stačí? reklamační protokol s tím, že reklamace byla ukončena nedodržením stanovené lhůty od prodejce (nebo něco v tom smyslu)? Abych měl v ruce nějaký papír o ukončení reklamace.
IMHO stačí ten reklamační protokol, ale já si s sebou brávám pro jistotu všechno možnéčlověk spoustu věcí "uhádá", ale když jim zavřeš papulu oštemplovaným dokladem, tak je klid a tohle si můžeš ušetřit, hehe.
A propo, cos reklamoval: ASUS nebo Acer?![]()
"Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."
Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro
MSI...nejde mi o to, že bych chtěl primárně peníze zpět, Kdyby mi dali ntb, tak beru ntb, což jsem taky čekal, protože to podle slov technika mělo být rychle vyřízené. Nicméně to přetáhli, takže proč čekat dál...
No, uvidím co mi tam poví. Vždycky mi byl DBP vystaven rovnou na místě (a to třeba i když jsem byl reklamovat hd3870 v době, kdy to byla novinka - peníze na místě nazpátek).
Hmmm, já mám tedy k CzC nemálo výhrad, ale v tomhle ne - když u mě nastala tahle situace, tak mi v den uplynutí lhůty dokonce dali vědět, že bohužel a ať si přijdu pro peníze ...
[PC] i7-3770K @4.5 GHz w/Noctua NH-D14 SE2011 | 32 GB Patriot G2 | Asus P8Z77-V Deluxe | Crucial M4 256 GB | 2x WD20EZRX RAID1 | BD-RE LG GBW-H20L | Sapphire HD7750 Ultimate | Enermax Revolution87+ 550W | Antec Solo II | Asus Xonar Phoebus + AKG K271 MkII | NEC PA231W + SVII + Spyder3EE
[Photo] Nikon D700 + MB-D10 | AF-S 16-35/4G VR | AF-S 24-120/4G VR | AF-S 50/1.4G | AF-S 60/2.8G | AF-S 85/1.8G | AF-S 70-200/2.8G VRII | TC-17E II | SB-900 | Transcend cards | Heliopan + Formatt filters | Gitzo support | Kata + Tamrac bags
You're guaranteed to miss 100% of the shots you don't take. (Wayne Gretzky)
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)