Když jsem řekl A, musím dodat i B, resp. C. Takže B - k nákupu u této firmy mě vedla příznivá cena a také již jedna zkušenost a to veskrze kladná (nákup skeneru). A konečně C - tedy jak to vše dopadlo. Veškeré peripetie skončily v polovině ledna, kdy jsem se konečně dokopal na někoho, s kým byla řeč. Výsledkem bylo vyřízení zakázky do druhého dne, ústní i písemná omluva s vysvětlením vzniku celého problému (zdvojení položky produktu u dodavatele a tím i neaktuální údaje na webu, nemocnost a záskoky, ...). Jakkoliv nemusím s některými argumenty souhlasit, za důležité považuji, že se našel někdo, kdo celou záležitost okamžitě uvedl na pravou míru a prakticky bez výhrady uznal i mé další připomínky. Takže snad to bude ku prospěchu věci a ke spokojenosti následujících zákazníků.