Jestli nekomunikují přes mail, tak podle mě bude stačit jeden nepříjemnej telefonát, případně s připojením několika výhružek (jak bylo zmíněno - právník, soud) a peníze máš do pár dnů na účtě. Nevim jestli má cenu hrotit dodání zboží...když už ho nemají v nabídce, tak by to trvalo asi dlouho.
Z osobní praxe v eshopu si myslim že se stalo následující - chybně nezaregistrovali tvojí platbu (různé důvody, např. zaplatil si pod správným VS? je to blbý, ale stává se to), zboží pak postoupili dalším zájemcům, a to že neodpovídají na tvůj mail bych přisoudil obligátnímu předvánočnímu návalu - kapacitně nestíhají. Vždycky je lepší zavolat, tam se aspoň k něčemu dostaneš.
Zajímavý je, že jednostranné zrušení objednávky praktikuje víc a víc prodejců...Při platbě převodem je to pak potenciální problém. Viz praktiky Alzy - "peníze Vám nevrátíme, máte je uloženy na našem účtě a můžete je použít při dalším nákupu".