Nepoznam hru, ktora by mala viacej procesov, asi si to mylis s threadmi
Inak 32bit proces (akykolvek) bude moct vyuzit maximum pamete co dokaze adresovat, tj. tie 2GB +-, napr PS vie max 1700~MB.
Nepoznam hru, ktora by mala viacej procesov, asi si to mylis s threadmi
Inak 32bit proces (akykolvek) bude moct vyuzit maximum pamete co dokaze adresovat, tj. tie 2GB +-, napr PS vie max 1700~MB.
Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".
predpokladal som niektore novsie hry maju skutocne viac procesov, nemylil som si so threadmi, kazdopadne dik za info
da sa teda povedat, ze nema vyznam viac ako 2 GB pamate pre 32-bit system?
alebo ze ani nema vyznam viac ako 2 GB pamate 64-bit system, kde bezia len 32-bit aplikacie?
ide mi o to, ze ked ma system napr. 4 GB pamate, tak ci bude vobec vyuzitelna cela pamat pri horeuvedenych variantoch, ked ako pises 32-bit proces dokaze adresovat do 2 GB
chvilu som rozmyslal ale PS mi nic nehovori...
PS=Photoshop
Inak 4GB ma vyznam pre massive multitasking alebo ked proste nechces vsetkovy pred hranim vypinat ci to nechat odswapovavat prec z fyzickeho priestoru.
Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".
Význam to určitě má, pokud provozuješ hodně aplikací najednou.
Prostě jak to psal MadCap. I když ta aplikae umí ~2GB, tak si vezmi kolik jich můžeš mít spuštěných že![]()
MacBookPro 13 (mid 2014): Intel Core i5-4278U 2,6GHz | Intel Iris 5100 | 8GB RAM | 128GB SSD | 2560x1600 @ best for retina || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || OSX 10.11.2
ProBook: HP ProBook 650 G1 @ Core i5 4200M 2,5GHz | Intel HD4600 | 12GB RAM | 500 GB Seagate HDD 7200 || 1920x1080 || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || Win10 Ent 64bit
iPhone 6 Plus 16GB Space Gray | iOS 9.2
OK, beriem tie vysvetlenia ale akurat som si nedavno kupil po dlhom case casopis Level, kde je okrem ineho clanok o Crysis. Pre tuto hru odporucaju minimum 2 GB pamate, idealne 4 GB.
Cize ak budem mat 32-bit OS tak bude prakticky "vidno" okolo 3 GB a ak budem mat 64-bit OS tak bude vidno 4 GB.
Kedze je Crysis 32-bit hra tak ani pre jeden pripad nechapem ako vyuzije pamat nad 2 GB.
Myslím, že to moc řešíš. Zas nad tím tak nepřemýšlej a bude to dobré.
MacBookPro 13 (mid 2014): Intel Core i5-4278U 2,6GHz | Intel Iris 5100 | 8GB RAM | 128GB SSD | 2560x1600 @ best for retina || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || OSX 10.11.2
ProBook: HP ProBook 650 G1 @ Core i5 4200M 2,5GHz | Intel HD4600 | 12GB RAM | 500 GB Seagate HDD 7200 || 1920x1080 || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || Win10 Ent 64bit
iPhone 6 Plus 16GB Space Gray | iOS 9.2
No riesim to preto lebo planujem novy system a okrem ineho riesim velkost pamate:
- ak bez ohladu na os (32 alebo 64-bit) vyuziju 32bit aplikacie max 2 GB tak zoberiem os 32-bit a 2 GB pamate
- ak je vyuzitelnych 4 GB pamate tak by som ich zobral + budem riesit ci 32-bit os s tym, ze nejake mnozstvo pamate nebude pouzitelne alebo budem zvazovat 64-bit os
Podla toho co som sa tu docital tak 32-bit process dokaze vyuzit pamat do 2 GB, cize nechapem napr. naco mat 4 GB v systeme pre Crysis ked je to 32-bit hra.
Ale ked tak este raz citam co si napisal tak to mal byt asi vtip. Obcajne clovek premysla skor nez si nadimenzuje system. Zda sa mi to rozumne.
No s tím Crysis to autoři myslí asi tak, že když si ta hra vezme dejme tomu max. 2GB, tak pak by by nebyla další paměť na spuštěné widle. Takže IMHO proto doporučují 4GB, jelikož 3 neberou jako mezikrok.
Každopádně já bych ti poradil 4GB a 64bit OS.
MacBookPro 13 (mid 2014): Intel Core i5-4278U 2,6GHz | Intel Iris 5100 | 8GB RAM | 128GB SSD | 2560x1600 @ best for retina || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || OSX 10.11.2
ProBook: HP ProBook 650 G1 @ Core i5 4200M 2,5GHz | Intel HD4600 | 12GB RAM | 500 GB Seagate HDD 7200 || 1920x1080 || HP LP2475w @ DP 1920x1200 || Win10 Ent 64bit
iPhone 6 Plus 16GB Space Gray | iOS 9.2
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)