Výsledky 1 až 14 z 14

Téma: Reklamace elektronických služeb

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    328

    Standardní Re: Reklamace elektronických služeb

    jak uz tu nekdo psal, zalezi na tom, co mas napsane ve smlouve, resp. ve VOP. temer se stoprocentni jistotou tam bude neco ve smyslu, ze se rychlost poskytuje v maximalni vysi az X nebo neco podobny, z cehoz jasne vyplyne, ze kdyz rychlost bud nizsi, tak se nic nedeje. ISP zkratka negarantuji urcitou rychlost ani dobu, po kterou bude sluzba pristupna - tyto garantovane sluzby stoji samozrejme o neco vic.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  2. #2

    Standardní Re: Reklamace elektronických služeb

    No aktualni zneni smlouvy by melo byt tusim u nich na webu v pdf, dostupny po prihlaseni. Osobne mam 4/1,5 a aktualne reklamuju mizernou dostupnost sk webu. Problem je u nich, tak proc nesrazit pausal, 500,- je dost )

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    285

    Standardní Re: Reklamace elektronických služeb

    Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
    jak uz tu nekdo psal, zalezi na tom, co mas napsane ve smlouve, resp. ve VOP. temer se stoprocentni jistotou tam bude neco ve smyslu, ze se rychlost poskytuje v maximalni vysi az X nebo neco podobny, z cehoz jasne vyplyne, ze kdyz rychlost bud nizsi, tak se nic nedeje. ISP zkratka negarantuji urcitou rychlost ani dobu, po kterou bude sluzba pristupna - tyto garantovane sluzby stoji samozrejme o neco vic.
    jj ale imho toto je trochu o necem jinem. samozrejme mu nikdo negarantuje 4mbit download porad, ale asi bych se zacal hadat o tom, ze ma narok na to, aby se jeho adsl modem pripojil k ustredne jako 4096/256kb a ne jako neco nizsiho (pokud je to technologicky mozne). protoze pak by o2 mohl, kdyz vezmeme v potaz agregaci tusim 1:50, pripojit kazdeho uzivatele k ustredne rychlosti 80kb download a 5kb upload s tim ze by tuto rychlost garantoval, a nikdo by nemohl rict ani tuk...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Reklamace nefunkcnosti sluzby - vyprseni doby a nastedny dopis od CRA
    Založil soooc v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 14.06.2007, 11:18
  3. Reklamace na CZC Geforce6600
    Založil l_iNu$ v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 46
    Poslední příspěvek: 25.12.2006, 01:17
  4. Reklamace elektronickych soucastek
    Založil thomasek v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 17
    Poslední příspěvek: 05.03.2004, 19:34
  5. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •