Jasne, s tim se pocita, predpokladam, ze az na vyjimky se da spousta uloh paralelizovat, takze bude lepsi mit vice mene vykonych jader.
Jasne, s tim se pocita, predpokladam, ze az na vyjimky se da spousta uloh paralelizovat, takze bude lepsi mit vice mene vykonych jader.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Jasne ze sou ulohy, u kterejch se da dokonce dokazat, ze paralelizovat nejdou. Ale z pohledu uzivatele stejne vzdycky bezi nekolik (desitek i stovek) aplikaci, a tam se vic jader vyuzije. V pripade games je takovej zaklad rozdelit vizualizaci, AI, fyzikalni vypocty, ... a pokud by tech jader bylo dost, muzu klido postupovat tak, ze kazdy NPC bude mit vlastni jadro a bude v ramci herniho sveta jednat i kdyz zrovna bude z pohledu hrace nekde daleko za horama. Ted se tohle dela tak, ze jakmile je hrac "zarohem", tak NPC zmizi a kdyz se hrac nekam blizi, tak se spusti nejakej inicializacni script, kterej podle deni doby atd vygeneruje NPC na "spravnym" miste. Casto trebas vidis jak NPC jde po ceste kamsi, zmizi ti z dohledu a pokud ho pak nasledujes, tak uz je fuc. Tohle by se nedelo, pokud by bylo dost vykonu a ten vykon optimalne rozdelenej do nezavislych jader.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Jsem k dispozici na kontaktních údajích uvedených v profilu, na webu (viz odkaz výše) a na Behemot@jabber.cz.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)