Ja si nedovedu predstavit, ze by pocitace i pri dokonale tichem chlazeni mely jeste vyrazne vetsi spotrebu nez doposud. Protoze pak uz by se pomalu musela resit klimatizace samotne mistnostiPůvodně odeslal Jezevec
![]()
Ja si nedovedu predstavit, ze by pocitace i pri dokonale tichem chlazeni mely jeste vyrazne vetsi spotrebu nez doposud. Protoze pak uz by se pomalu musela resit klimatizace samotne mistnostiPůvodně odeslal Jezevec
![]()
Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104
X2 4200+(Brisbane 2,2@3,2GHz) - ZM-WB4; MSI K9A2 Platinum; ADATA Vitesta 800+ 2GB (915DDR 2,1V 4-4-4-12) - AC RC;
Asus EAH3870(777/1126@950/1280) 512DDR4, PCX2.0 - NexXos GPS-07T; 2x Samsung HD321KJ,320GB SATA;
DRW-2014S1T; MyCinemaP7131; CustomCooledCase; S12II 430W(80+); Samsung 931BF; Logitech MK600,MX400,FORCE EX
Sound: Audigy2; Technics SA-GX 350,2x80W; TVM HI-FI repro 2x150W - homemade; Technics RP-F500 (7Hz-28kHz)
Ono neni problem udelat vykonej procak s malym prikonem, ale je problem udelat to x86. Se podivej do mobilu etc, to sou CPU, ktery maj prikon v mW. Jasne ze vykonostne nejsou treba ted porovnatelny s aktualnim top x86 CPU, ale v dusledku mam v mobuli nekolikanasobne vykonejsi CPU nez mam v PC starym 12 let. A kdybych chtel posklada vykon odpovidajici trebas c2d, tak se prikonem dostanu na jednotky W.
IMO spravna cesta muze byt navrh novy architektury (optimalne za pomoci nejakyho standardu, aby to moh vyrabet kdokoli) a delat procak, kterej bude mit X jader x86 a Y jader novy architektury. OS by z aplikace poznal, pro co je kompilovana a novy veci by se kompajlili pro novou architekturu.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Myslím že výkonu C2D ani nedosáhneš. Většina těchto čipů je dělaná na masivní paralelizaci (podobně jako Cell, UltraSPARC T2 atd.), ale při jedné jednovkláknové aplikaci kvůli menší frekvenci propadávají. Na druhou stranu ta nová "grafika" od Intelu bude podivných moloch, má to být v zásadě procesor s kupou x86 jednotek rozšířených o konstanty pro výpočty grafiky, což má hlavně poskytnout velký paralelní výkon jakožto koprocesor. Údajně to ale taky má být později i high-endová grafika, tak nevím co si o tom myslet, pže když to je v zásadě mnohojádrové CPU...ehm. Nezbývá než počkat co nám naservírují, informací je zatím málo a bůhví čemu věřit.Původně odeslal Jezevec
![]()
Jsem k dispozici na kontaktních údajích uvedených v profilu, na webu (viz odkaz výše) a na Behemot@jabber.cz.
Jasne, s tim se pocita, predpokladam, ze az na vyjimky se da spousta uloh paralelizovat, takze bude lepsi mit vice mene vykonych jader.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Jasne ze sou ulohy, u kterejch se da dokonce dokazat, ze paralelizovat nejdou. Ale z pohledu uzivatele stejne vzdycky bezi nekolik (desitek i stovek) aplikaci, a tam se vic jader vyuzije. V pripade games je takovej zaklad rozdelit vizualizaci, AI, fyzikalni vypocty, ... a pokud by tech jader bylo dost, muzu klido postupovat tak, ze kazdy NPC bude mit vlastni jadro a bude v ramci herniho sveta jednat i kdyz zrovna bude z pohledu hrace nekde daleko za horama. Ted se tohle dela tak, ze jakmile je hrac "zarohem", tak NPC zmizi a kdyz se hrac nekam blizi, tak se spusti nejakej inicializacni script, kterej podle deni doby atd vygeneruje NPC na "spravnym" miste. Casto trebas vidis jak NPC jde po ceste kamsi, zmizi ti z dohledu a pokud ho pak nasledujes, tak uz je fuc. Tohle by se nedelo, pokud by bylo dost vykonu a ten vykon optimalne rozdelenej do nezavislych jader.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Jsem k dispozici na kontaktních údajích uvedených v profilu, na webu (viz odkaz výše) a na Behemot@jabber.cz.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)