mno určitě bych si nechal zjistit který řidič balík doručoval...
(to zajisté má každá přepravní služba v záznamech)

Dotyčný řidič by měl doložit kde zboží vykládal - což samozřejmně bude tvrdit že u vás, přičemž rodiče zase dosvědčí, že u nich nikdo nebyl a samozřejmně podpis dosvědčí že není váš.

Viděl bych to tak, že musíš mít nějakou fakturu od zboží kde je uvedná cena.
A tuto čásku po nich vyžadovat.

Souseda bych z toho každopádně vynechal - ikdyž ti věřím, že to je idiot - ale ikdybys jej obvinil, nikdy to nedokážeš.

Ba naopak bych věřil spíše tomu že ti někdo toto zboží odcizil již na přepravní službě - tato věc je docela užitečná, čili jedna z možností je že sám přepravce si věc ponechal s tím že někoho podespal a pípnul doručení v 10:05 kde si poblíž vašeho domu. Toto se bohužel taky děje....

Ještě mne napadlo - firma kam jsi na reklamaci posilal vadné zboží ti vlastně doloží že se jednalo o výrobek ten a ten ze seriovým číslem to a to...

Ovšem jak říkám - jediné co můžeš - tak požadovat navrácení peněz za přepravované zboží od dopravce. Ale pouze tehdy máš-li nějaký doklad od zboží (faktura, účtenka). Zároveň by sis tedy musel sehnat přepravní list ze servisu kdy dané zboží posílali.
A taktéž se optat zdali náhodou řidič nenechával zboží např u souseda, který slíbil že zboží doručí (např.)

Pokud se nedohodneš zbývá už jen soud...