Fyzikalni procesor bude ulohy pro ktery je optimalizovanj vzdycky pocitat rychlejs nez cokoli jinyho. A mimochodem, podivej se, jakou ma spotrebu Ageia a jakou libovolnej GPU pouzitelnej pro fyzikalni vypocty.
Jen nejak zatim tvurci FPU, vyvojari a i uzivatele nechteji pochopit (nevim v jakym poradi), ze FPU nemuze zvednout pocet FPS a podobny nesmyslny pozadavky. Spis naopak, vzhedem k tomu ze se pouziva(imo naprosto nevhodne) pro spocitani vetsiho poctu fyzikou ovlivnovanych prvku, pak musi FPS logicky klesnout, protoze GPU nestaci zobrazovat.
FPU by se IMO melo pouzivat k pocitani vlivu na okoli, ale zdaleka ne jen pro zobrazeni. Melo by to spocitat co se jak rozpadne, ale ne nejaky casticovy efekty, coz je prace GPU. Melo by to pocitat, kudyma potece voda kdyz prevrhnu sud, ale ne vlnky na ni, to je grafickej efekt, kterej ma pocitat GPU. FPU by mel predat jen informaci "vodni hladina na souradnici XYZ" (a samo online prepocitavat jak voda ubejva ...). FPU by melo pocitat kudyma se povali nejaky predmet a jak na nej budou reagovat jiny predmety, ... mel by treba pocitat jak moc se nekde propadne neco do terenu, ale nemel by pocitat prach.