Nasel jsem na konkurencnim foru zajimavou myslenku.
je to pravda, nebo vymysl?Nikdy me tohle nenapadlo a priznam se, ze ja tohle delam a problemy s tim nemam.Pisu sem, vim, ze tu jsou na tohle fakt odborniciPůvodně odeslal Igoreso
![]()
Nasel jsem na konkurencnim foru zajimavou myslenku.
je to pravda, nebo vymysl?Nikdy me tohle nenapadlo a priznam se, ze ja tohle delam a problemy s tim nemam.Pisu sem, vim, ze tu jsou na tohle fakt odborniciPůvodně odeslal Igoreso
![]()
Je to tak, firmy nemají povinnost Tě informovat o průběhu. Sám se musíš zajít zeptat jak to je.
Dell XPS 1210,Sams 275t,Microsoft XBOX360,Natural Mouse 6000 + Keyboard 4000,Windows 7 ProfessionalBlondie : You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.
aha, tak to je zajimavy, takze popisovana situace muze klidne nastat?
Určitě, kolegyně z práce z reklamačního oddělení mi to říkala. Důležitý je protokol a datum na něm. Pokud je tam datum v rámci 30 lhůty, není co řešit. Je to obrana proti šibalům, kteří by si zboží nepřevzali a požadovali peníze zpět. Některé firmy volají, či posílají sms..ale to je pouze projev dobré vůle.
Dell XPS 1210,Sams 275t,Microsoft XBOX360,Natural Mouse 6000 + Keyboard 4000,Windows 7 ProfessionalBlondie : You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.
U nás v práci to tak funguje. Pride tovar z reklamácie, zákazníkovi hned voláme, alebo pošleme SMS. Potom je to už len na zákazníkovi kedy si príde pre reklamáciu.
NB Toshiba A200 1S9
ja kdyz delaval v importeru, tak jsme prave taky informovali hned + online reklamacni system, ale bral jsem to povinnost, nez jako "neco navic"
No me to neprijde divne. Situace. Reklamujes vec das na sebe kontakt 31 den prijdes na prodejnu. Predmet reklamace tam jsou povini ze zakona mit. Jinak se to bere jako neodstranitelna zavada. Pokud neberes telefony, mail atd je vcelku jedno, proste prodavajici je povinnen tam mit bud opravene zbozi (pokud to slo opravit) nebo novou vec (pokud souhlasis s vymenou) jinak musi vratit penize.
MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
NTB: HP nc 6320
dobre, prijdes 38.den a zbozi tam maji a oni budou tvrdit, ze prislo pred 30. dnem a nedovoli ti kouknout do papiru s dodavkama
A proč by nedovolili? myslím že není problém, mít vyjádření ze servisu s přesnými daty...myslím že nemají nikde důvod nějak vydrbávat se zákazníky. Naše reklamační pokud může, tak vrací peníze, či nové zboží...záleží na domluvě. Samozřejmě IDIOTI se najdou všude..
Dell XPS 1210,Sams 275t,Microsoft XBOX360,Natural Mouse 6000 + Keyboard 4000,Windows 7 ProfessionalBlondie : You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.
prodavajici povinnost informovat kupujiciho o prubehu reklamace nema, ma pouze povinnost pisemne potvrdit datum prijeti reklamace, provedeni opravy a delku jejiho trvani (§ 616(3) OZ a detailneji v § 19(1) ZakSpotr). je na kupujicim, jak si svych prav povazuje - na druhou stranu potom prodavajici musi kupujicimu poskytnout skutecne pravdive informace o prubehu reklamace.
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm
jasne, ja to uz ted beru jen z teoretickyho hlediska, na blbce narazis vsude a urcite se najdou lidi, co to zkouset budou, protoze chteji penize
MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
NTB: HP nc 6320
fajn když už tu je tolik znalých uživatelů tak vás trochu zneužiju: věc reklamace v czc fajn odešla mi deska do czc jsem ji odnesl ,sice si brali mail&telefon ale kdyby se neozvali, vzato do reklamace: 10.7. očekávané datum opravy: 10.8. chápu-li diskuzi tady správně: 9.8. bych se měl zajímat jak že vlastně reklamace proběhne.
[COLOR=#FF0000] I3 12100f [/COLOLga 1700/2x 16gb / RX570 Sapphire / wd blue 500 & 1TB, Crucial BX200 - 240GB/Evga 750w semimod/ samsung dvd-rw/Spartan 3 LT fan 90@120 /BenQ VW2245Z/ Asus xonar ds sound/Win 10 Pro x64 / Net UPC a par větrniku Zalman z3 x201
Nejpozději. Samozřejmě zkusil bych zavolat(mail) za 14 dnů jestli něco nového...Pokud nespěcháš, tak ta lhůta kterou jsi psal je platná.
Dell XPS 1210,Sams 275t,Microsoft XBOX360,Natural Mouse 6000 + Keyboard 4000,Windows 7 ProfessionalBlondie : You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.
10.7 + 30 a musi to byt vyrizeno. Mimochodem zakon hovori jeste malinko jinak a to tak ze, dodavatel (prodejce) rozhodne o reklamaci ihned ve slozitejsich pripadech do 3 dnu od prevzeti. V pripade ze reklamaci uzna jako opravnenou, ale neni si jisty muze zaslat vyrobek na posouzeni ovsem celkova doba reklamace nesmi prekrocit 30 dnu.
Priklad: Prineses vec prodejce prijme a posle dodavateli. Ty se tam dostavis 31 den a chces vedet jak reklamace dopadla pokud tam reklmacovane zbozi nebude bere se to jako neopravitelna zavada coz ti dava pravo odstoupit od kupni smlouvy. !!
PS:To jestli se o to zajimas nemuze mit na proces reklamace zadny vliv
MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
NTB: HP nc 6320
Dobrý den, vaše reklamace ještě není vyřízena.Čekáme až přijde ze servisu.
S pozdravem
xxxxxxxxxxxx
Reklamace // hm tak doufám že do lan deska bude
[COLOR=#FF0000] I3 12100f [/COLOLga 1700/2x 16gb / RX570 Sapphire / wd blue 500 & 1TB, Crucial BX200 - 240GB/Evga 750w semimod/ samsung dvd-rw/Spartan 3 LT fan 90@120 /BenQ VW2245Z/ Asus xonar ds sound/Win 10 Pro x64 / Net UPC a par větrniku Zalman z3 x201
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)