Výsledky 1 až 17 z 17

Téma: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele Holda
    Založen
    22.10.2004
    Bydliště
    Kladno
    Věk
    40
    Příspěvky
    614
    Vliv
    267

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    dobre, prijdes 38.den a zbozi tam maji a oni budou tvrdit, ze prislo pred 30. dnem a nedovoli ti kouknout do papiru s dodavkama

  2. #2

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    A proč by nedovolili? myslím že není problém, mít vyjádření ze servisu s přesnými daty...myslím že nemají nikde důvod nějak vydrbávat se zákazníky. Naše reklamační pokud může, tak vrací peníze, či nové zboží...záleží na domluvě. Samozřejmě IDIOTI se najdou všude..
    Dell XPS 1210,Sams 275t,Microsoft XBOX360,Natural Mouse 6000 + Keyboard 4000,Windows 7 Professional
    Blondie : You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.

  3. #3
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    331

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    prodavajici povinnost informovat kupujiciho o prubehu reklamace nema, ma pouze povinnost pisemne potvrdit datum prijeti reklamace, provedeni opravy a delku jejiho trvani (§ 616(3) OZ a detailneji v § 19(1) ZakSpotr). je na kupujicim, jak si svych prav povazuje - na druhou stranu potom prodavajici musi kupujicimu poskytnout skutecne pravdive informace o prubehu reklamace.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  4. #4

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    Citace Původně odeslal Holda Zobrazit příspěvek
    dobre, prijdes 38.den a zbozi tam maji a oni budou tvrdit, ze prislo pred 30. dnem a nedovoli ti kouknout do papiru s dodavkama
    Ked prides 38. den a mas tam reklamaciu vybavenu, tak neviem, co by si chcel riesit, ked ta to celych 38 dni nezaujimalo...
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele Holda
    Založen
    22.10.2004
    Bydliště
    Kladno
    Věk
    40
    Příspěvky
    614
    Vliv
    267

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    jasne, ja to uz ted beru jen z teoretickyho hlediska, na blbce narazis vsude a urcite se najdou lidi, co to zkouset budou, protoze chteji penize

  6. #6

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    Citace Původně odeslal Holda Zobrazit příspěvek
    jasne, ja to uz ted beru jen z teoretickyho hlediska, na blbce narazis vsude a urcite se najdou lidi, co to zkouset budou, protoze chteji penize
    Mas preci k dispozici protokol o reklamaci. Od dodavatele. Tak 100% bude datum odeslani. Navi tychle veci se velice casto resi externimi prepravci (DPD, DHL atd)
    MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
    NTB: HP nc 6320

  7. #7

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    fajn když už tu je tolik znalých uživatelů tak vás trochu zneužiju: věc reklamace v czc fajn odešla mi deska do czc jsem ji odnesl ,sice si brali mail&telefon ale kdyby se neozvali, vzato do reklamace: 10.7. očekávané datum opravy: 10.8. chápu-li diskuzi tady správně: 9.8. bych se měl zajímat jak že vlastně reklamace proběhne.

    [COLOR=#FF0000] I3 12100f [/COLOLga 1700/2x 16gb / RX570 Sapphire / wd blue 500 & 1TB, Crucial BX200 - 240GB/Evga 750w semimod/ samsung dvd-rw/Spartan 3 LT fan 90@120 /BenQ VW2245Z/ Asus xonar ds sound/Win 10 Pro x64 / Net UPC a par větrniku Zalman z3 x201

  8. #8

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    Nejpozději. Samozřejmě zkusil bych zavolat(mail) za 14 dnů jestli něco nového...Pokud nespěcháš, tak ta lhůta kterou jsi psal je platná.
    Dell XPS 1210,Sams 275t,Microsoft XBOX360,Natural Mouse 6000 + Keyboard 4000,Windows 7 Professional
    Blondie : You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.

  9. #9

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    Citace Původně odeslal JERROME Zobrazit příspěvek
    fajn když už tu je tolik znalých uživatelů tak vás trochu zneužiju: věc reklamace v czc fajn odešla mi deska do czc jsem ji odnesl ,sice si brali mail&telefon ale kdyby se neozvali, vzato do reklamace: 10.7. očekávané datum opravy: 10.8. chápu-li diskuzi tady správně: 9.8. bych se měl zajímat jak že vlastně reklamace proběhne.
    10.7 + 30 a musi to byt vyrizeno. Mimochodem zakon hovori jeste malinko jinak a to tak ze, dodavatel (prodejce) rozhodne o reklamaci ihned ve slozitejsich pripadech do 3 dnu od prevzeti. V pripade ze reklamaci uzna jako opravnenou, ale neni si jisty muze zaslat vyrobek na posouzeni ovsem celkova doba reklamace nesmi prekrocit 30 dnu.

    Priklad: Prineses vec prodejce prijme a posle dodavateli. Ty se tam dostavis 31 den a chces vedet jak reklamace dopadla pokud tam reklmacovane zbozi nebude bere se to jako neopravitelna zavada coz ti dava pravo odstoupit od kupni smlouvy. !!

    PS:To jestli se o to zajimas nemuze mit na proces reklamace zadny vliv
    MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
    NTB: HP nc 6320

  10. #10

    Standardní Re: Je firma povinna informovat zakaznika o stavu reklamace?

    Dobrý den, vaše reklamace ještě není vyřízena.Čekáme až přijde ze servisu.
    S pozdravem
    xxxxxxxxxxxx
    Reklamace // hm tak doufám že do lan deska bude

    [COLOR=#FF0000] I3 12100f [/COLOLga 1700/2x 16gb / RX570 Sapphire / wd blue 500 & 1TB, Crucial BX200 - 240GB/Evga 750w semimod/ samsung dvd-rw/Spartan 3 LT fan 90@120 /BenQ VW2245Z/ Asus xonar ds sound/Win 10 Pro x64 / Net UPC a par větrniku Zalman z3 x201

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •