mno ja bych tomu i veril uz se to objevuje z vice stran
nejake testy:
http://vr-zone.com/index.php?i=4898
http://www.bilgiustam.com/?p=125
mno ja bych tomu i veril uz se to objevuje z vice stran
nejake testy:
http://vr-zone.com/index.php?i=4898
http://www.bilgiustam.com/?p=125
X2-4850e(2,5Ghz@1,0Ghz:1,15V@0,85V),GB 780G (HD 3200 IGP), 4GB DDR2 880, 500GB SATAII(AAKS), SH-S203D DVD-RW, Antec 3480....
------------------------------------------------------------------------------
IBM T40
Pravda to byt sice muze, ale prijde mi to jako zvlastni zmena, kdyz se doted vsude psalo o 64 SIMD 4D vektorovych jednotkach a najednou preskok na 320SP, coz v zargonu poslednich dni znamena 320 nezavislych 1D vektorovych jednotek.
V tom pripade by to musely byt jeste jednodussi jednotky nez ma 8800, ktera je ma sice taky 1D, ale zvladaji tusim 2 instrukce za takt (MUL+ADD / MADD pravdepodobne). Pricemz ATi by pak mela jenom 1D jednotky s 1 instrukci za takt, tim by je mohla jeste zmensit. Kdyz bych pricetl fakt, ze u NV pracuji na 1.3GHz, tak by tomu vysledky i odpovidaly. Ale porad se mi te zmene nechce verit, protoze by to znamenalo naprosty redesign chipu nebo naprostou disinformaci od zpravodajskych serveru za posledni rok....
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
tých "320 stream processors" dostaneš ľahko vďaka "kreatívnemu počítaniu"
64 5D jednotiek = 64 * 5 = 320
(ja viem, že to nie je správne, ale keď marketing prepočíta všetky jednotky na skalárne)
---------------------------------
24xAA - určite to nebude 24xMSAA, to by malo byť jasné
keď tak skôr nejaký AA mod - MSAA spojené so SSAA (možno)
a aj to nie je isté či bude prístupné na single riešeniach
btw: teraz sa dá nastaviť na G80 už aj "32xS" ktorý je síce nevyužiteľný ale budiš - čo je viac ako 16xCSAA - nakoľko ani ten nie je 16xMSAA
nj, hlavne ide o oblbnutie ľudí - čím vyššie číslo - tým lepšie ... aspoň tak to zatiaľ vyzerá, inak už som sa tešil kedy začnú. Očakával som to nejakú dobu![]()
---------------------------------
128 bit HDR - G80 tiež podporuje 128bit HDR rendering a dokonca s 16xCSAA ...
Naposledy upravil crux2005; 14.04.2007 v 21:53.
s pozdravom crux
“You know, people are such snobs, with this "oh, it's not about graphics" thing. That's such nonsense. It's totally about graphics!” (Mark Rein)
Jo krucis, mas naprostou pravdu. Sem si neuvedomil, ze se psalo o 5D a ne o 4D jednotkach. I kdyz mi porad neni jasne jak to mysleli s 5D ( 4 + 1 a ten 1 snad pridavny pro MADD instrukci bez potreby sahat do pameti?). Sem na to uplne zapomnel. Ted to dava smysl, ja zkousel jenom 4*64No slava, dik za udstraneni brouka z hlavy
Takze porad plati 64 5D jednotek rozdelenych do 4 bloku po 16ti.
Ty marketingove zvasty me uz fakt lezou na nervy....
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
E4400 Ninja ¦ P35-DS3 ¦ 4x1GB DDR800 ¦ AMD HD6670 ¦ Crucial M4 64GB + WD6400AAKS + WD2500KS + 7200.10 250GB ¦ Enermax 420W ¦ NEC 3520A ¦ Centurion 5 + KAMABAY + AK-FC-03 ¦ MX510 ¦ UltraX ¦ Formula Vibration Feedback ¦ 223BW ¦ Creative T5900 + AKG K 530 ¦ not watercooled anymore
"Pokud máte jiný názor než já, je to jasný důkaz, že se pletete." "když má 1000 pičmulínků jiný názor, jedná se o přímý důkaz, že pravdu mám já" "Jinak ke quadcore - dualcore mě vždy zdržoval, měl jsem už před 10 lety dualCPU, až quadcore je konečně rychlejší než já" "Podle některých je lepší Cialis, nicméně, pokud Vás baví píchat různé svěží mladé kusy zhruba 6 až 7 hodin denně (mám to místo posilovny), 3 hodiny spát, a zbytek pracovat, tak Viagra skutečně funguje lépe. Naprosto doporučuji. 25mg modré tabletky, a denní norma je splněna. Pak 15 hodin programování, nějaký ten hip-hop do Sennheiser sluchátek, a 3 hodiny zase spát." RH
K tomu AA... pokud to není kachna, vidím dvě možnosti. Jelikož ATi u R3xx-R5xx používala 2 MS vzorky * 3x loop (max) a dosahovala tak AA 6x (=2*3), není nereálné očekávat, že při 4 MS vzorcích opět povolí až 3x loop a tedy 12 MS vzorků (=4*3). 24 by pak bylo možné dosáhnout (jak jsem už zmínil) dvěma schůdnými způsoby:
1. SuperAA (a la CrossFire - tedy 2xSS * 12xMS = 24xAA)
2. obdoba CSAA (ATi má na podobnou technologii patent už mnoho let), tzn. třeba 12xMS + 12 coverage vzorků. Nebo by to mohlo být třeba i 8xMS + 16 coverage vzorků atp.
tomase: já myslím, že to jedno není - čím víc infromací o technologické stránce máme, tím lépe můžeme odhadnout, jak rychle či pomalu bude s příchodem nových her karta "zastarávat" a kolik případného výkonu (nebo i kvality obrazu) z takové architektury mohou ještě vyždímat budoucí ovladače.
Naposledy upravil no-X; 15.04.2007 v 09:43.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
V dobe, ked mas na trhu prakticky len dvoch velkych hracov, pricom ten druhy (nVIDIA) ma prevahu na trhu hernych rieseni, je debata o tom, ktora karta ako rychlo bude zastaravat v case jej vydania resp. pred jej vydanim, uplne bezpredmetna.
ATi uz malo mnohokrat riesenia, ktore boli lepsie ako konkurencne, no konkurencia to nejako osrala - ci uz zmenou specifikacie a jej presadenia, alebo sponzoringom/"skupovanim" vyvojarov (zname nvidia logo pred hrami).
A to neberieme do uvahy samotne zmyslanie vyvojarov, ktori musia svoj program vzdy prisposobit tak, aby bezal co najlepsie na co najvacsom pocte pocitacov...
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)