Dobrý den
Odpověd až nyní, po shlédnutí kamery, kde u balení monitoru přímo stojíte !!!!!!!! (telefonicky jste mi tvrdil, že monitor před vámi balen nebyl a že to musel poškodit prodejce někde v zázemí

Na záznamu je jesně vidět, že jste monitor pomáhal zabalit a byl kompletně před vámi zabalen !!!)
Z naší strany to uzavírám takto:
Mnou nabízené reklamní předměty nebylo uznání chyby, to jste zřejmě nepochopil a svoji nabídku beru okamžitě zpět.
Žádný kompenzace nebo slevy nebo proplacení opravy platit nebudeme a plně stojím za prodejcem, který monitor společně s vámi prohlédl a byl bez jakéhokoliv mechanického poškození, dále také před vámi a dokonce s vaší pomocí monitor kompletně zabalil.
Co jste s ním potom dělal je pouze a jenom vaše věc.
Další kroky jsou na Vás a upřímě mě nezajímají, celou záležitost dále budu řešit pouze písemně.
Myslím, že jsem udělal velice vstřícné kroky a dále budu postupovat tak jak mi zákon dovolí a doporučuji Vám prostudovat vaše práva a možnosti.
Monitor je mechaniky poškozen a není to naší vinou.
Za obchodní oddělení
Ing. Aleš Plašil