čau!
měl bych takovej dotaz na ostřílené právníky v oboru.
Naši si koupili pře dvěma roky PC od firmy TASK (v supermakretu - jsou úplný lamy). Všede byly velké nápisy 5let záruka. Při první reklamaci jim servisáci vysvětlili, že pod tím nápisem 5let záruka byla hvězdička odkazujíci se na to, že záruka 5let je 2+3(servis).
PC se reklamovalo 3x a vždycky jim tam nasypali maximální shit, kterej se zase porouchával. Když dnes rodinka dovezla PC s 4.reklamací(s tím, že chcou peníze) tak jim řekli, že 2 z 4 pečetí jsou poškozeny (naši nic nerozdělávali, nevím, kde jsou ty pečeti, ale myslím si, že to tam zapoměli nalepit již v servisu - poslední reklamaci vyřídili 30-tý den v 17:30 volali, že to mají - takže tak). A že proto nemůžou tuto reklamaci přijmout.
jak doporučujete postupovat? Záruka PC je cca ještě 14dní.
zítra jdu omrknout jak to s tima pečetěma je, podle mě, pokud je v zadu zaplombováno, tak je jasné, že se v tom nehrabali (pokud jsou pečeti uvnitř-jak by je asi porušily?). Ještě doplním, že v servisu dělaj asi úplní idioti. Kteří jsou příjemní jak ostnatej drát...