Hrubý výkon je v některých aplikacích velmi reálný. Jedná se o vysoce náročné programy.
Ano... až na tu FPU jednotku. Na té už dneska výkon her nestojí. Ostatně C2D je v FPU slabší než K8 a přesto má ve hrách vyšší výkon.
P-M je silnější v aplikacích, kde se hodně manipuluje s velkými datovými bloky, a slabé v těch aplikacích, kde se hodně počítá.
Herní testy jsou na dalších stranách. Více méně z nich vyplynulo, že až na výjimky situace nezvládá grafika, nikoli CPU.
Pomalost Celeronu je dána nejen tím, že má menší cache, ale především tím, že tak malá cache mu nabourala účinnost prefetcheru. Výborně je to vidět na výsledcích Linpacku.
Tak to bych se hádal. Sice problém K8 je malá asociativita L1 cache (Intel to má holt udělané lépe), ale stejnak by mu větší cache ve hrách hodně moc pomohla... pokud by byla rychlá.
Podle mě mu to právě v aplikacích jako hry může dost sebrat. 512 kB už sice není málo, ale stejnak.
Budou to jednojádrová jádra 10660h s 1 MB L2 cache s vypnutou půlkou cache. Kódové jméno procesoru je Conroe-L, revize pak A0.