Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
Kdybych teď koupil Celeron D za 1500, tak ho za půl roku můžu vyměnit za E4300 za 3000, přičemž to je stále méně než E6300 dnes za 5200. A ještě mi pak zbude ten Celeron, který budu moct prodat. A situace za rok? To už budou 45nm modely s větší cache, čili opět výhoda. Mimo to tímto postupným upgrade dostaneš novější revize procesorů s méně bugy a i lepšími možnostmi přetaktování.
neviem si predstavit ako taky bezny uzivatel co si kupi pc v tescu upgraduje procesor a potom este predava ten stary (...a ze vobec tusi ze daco take sa da)
Víš, on Xeon MP je určený pro 4-way desky, a proto má takovou cenu. Zjisti si ceny Opteronů 2xx a klasických Xeonů. Tak odlišné od desktopu nebudou.
ale ani nebudu mat vacsiu cache

Omyl, ty jsi žádné dva protipříklady nenašel. Ty jsi prostě jen srovnal jeden z nejvýhodnějších dual-core (C2D) s jedním z nejméně výhodných single-core (P4) a vymyslel si účelové překroucené tvrzení.
Blbost, porovnaval som p4 a p-D. C2d nemam s akym sc porovnat.

To už mi nějak nápadně připomíná toho, jehož jméno se nevyslovuje, který také je schopen programovat, surfovat po webu, kompilovat, dívat se na HDTV film, psát dokument ve Wordu a hrát počítačovou hru v jeden jediný okamžik.
no mozno by si neveril, ale u mna to dost casto tak vyzera, neviem co sa ti zda nerealne na tom hrat hru, mat pri tom pusteny winamp a TS a na pozadi este nejaky bordel....

Takže ty když bys měl někomu koupit single-core, půjdeš do obchodu a vezmeš P4ku, i když poskytuje horší výkon než A64 a stojí o hodně víc? Vybral jsem to, co je v SC výhodné (tj. A64) a k němu vybral dual-core se stejným single-threaded výkonem.
Ak mi niekto povie - chcem pentium, lebo ma hyper super threading tak mu kupim pentium. Ked mi niekto povie ze ten zly intel nechce ani vidiet, tak mu kupim amd. Rozdiel v cene pocitaca skoro ziaden... a mne je to tiez jedno, ja by som si momentalne do noveho pc iny procak ako e6300 nekupil. Procesor s takym dobrym OC potencialom (a pridanou hodnotou) tu dlho nebol (ak vobec niekedy bol) a mozno sa uz ani tak skoro nevyskytne.

To, co říkáš, je nesmysl, protože zamknout si pozici znamená, že už tam ten
panák je (je veden v nějaké lokaci a pak se tam vyrenderuje). Jenže tady mluvíme o něčem jiném. Máš thread, který potřebuje spočítat posun panáka (fyziku - tj. jak daleko, zda z něčeho nespadne atp.). Tenhle thread si načte info o okolních věcech ze sdílené RAM, včetně pozic okolních panáků. Provádí výpočet a když zapisuje výslednou pozici svého panáka... ejhle, už tam nějaký jiný panák je. Chápeš? K problému dojde v důsledku toho, že při paralelním zpracování se scéna změní v době, kdy thread počítá s původními daty. V single-threaded zpracování se ti něco takového nikdy stát nemůže, protože threadu nic za běhu výpočtu změnit sdílenou RAM nemůže.
ejhle tam uz nejaky cizi panak je - tak riesim kolizi... Nic sa nemeni, akurat ze panacikovia netahaju jeden po druhom, ale jak to pride. Panak2 proste ostane tam kde bol.

Podla mna by sa kolize nemala riesit tak, ze ak sa zisti ze nieco stoji v ceste, tak zastanem, ale pekne slusne spocitat kde by sa ti panacci presne zrazili a podla toho im dat realnu poziciu, pripadne ich odrazit atd. Moderne fyz. enginy to uz zvladaju - a su aj (prekvapivo) narocnejsie na procesor ako tie jednoduche seriove...

Citace Původně odeslal Rainbow Zobrazit příspěvek
Asi to tu zamknem...
nie nie, prosim este aspon do 40.tej stranky nie
Myslim ze teraz sa to zacalo konecne vyvijat tym spravnym smerom a nabralo to pomerne rychly spad, takze ani dlho nebudes cakat...