Ty si vazne, ale skutecne vazne myslis, ze valve vypusti herni engine, ktery bude v 5% kolizi produkovat chybne vysledky? Tys asi nidky v zivote nevidel nic od valve, ze? Navic si myslim, ze problem s tema zamkama je v tom textu vysvetlen celkem srozumitelne.
Ted k tem kolizim panaku:
1)pri te seriove operaci to vypada tak, ze panak cislo jedna se nekam presune...pak jdes na druheho panaka a zjistis, ze jeho pohyb koliduje s pohybem prvniho a musis uz vypocitany pohyb panaka 1 opravit a tu kolizi nejak vyresit.
2)pri paralelni operaci to je hodne podobne, az na to, ze muzes mnohem drive zjistis, ze nastala kolize. Napriklad neni problem uz behem pocitani pohybu panaka nekam hazet jeho aktualni polohu a porovnavat ji (opet paralelne) s polohou ostatnich panaku. Jakmile zjistis, ze nastava kolize, muzes ji zacit resit okamzite a nemusis zahazovat uz vypocitany pohyb prvniho panaka.
Pripada ti to uz dostatecne fundovane? Ja myslim, ze to je celkem elegantni reseni, nemyslis? Netvrdim, ze to je nejlepsi reseni, vymyslel jsem ho ted behem psani, takze verim, ze kdyz na to ma cely team spoustu casu, ze to dokaze vyresit jeste mnohem lepe...
Eagle, ze ty ses zase nekouknul na nazev tohoto fora... samozrejmne ze nas tu zajima predevsim vykon po pretaktovani.