Citace Původně odeslal Jey Zobrazit příspěvek
Takze predpokladam, ze notebook nebyl zakoupen na ICO. Nejlepe si dopredu priprav kopie predchozich dvou reklamacnich protokolu. V popisu zavady musi byt v obou pripadech a samozrejme i v tom tretim uvedena stejna zavada. Kopie jim doruc spolu s listem s hlavickou a vetou "Tímto žádám o odstoupení od kupní smlouvy uzavřené dne xxx z důvodu třetí reklamace stejné závady." - Uved tam vsechny tri cisla reklamaci a cislo faktury. Oni to poslou na tu treti reklamaci a pokud to projde, tzn. ze notebook opravi, budou ti muset vratit penize. Take je mozne, ze se te pokusi ojebat, napr. ti nabidnou novy kus namisto vraceni penez(je to pro ne vyhodnejsi), nebo ti tu reklamaci schvalne zamitnou(to by bylo zly).

Pokud byl notebook zakoupen na IČO (podnikatelem) bude se smluvní vztah na 96,5% řídit obchodním zákoníkem, kde žádné takovéto právo zakotveno není...