Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
eagle promin, ale tohle je zcestny argument. z praktickeho zivota prece musis vedet, ze cena produktu a sluzeb ve vetsine pripadu neroste linearne s lepsim vykonem techto produktu nebo kvalitou takovych sluzeb. letet business class nebo economy class ve stejnem letadle prece taky neznamena, ze cestujici v business class bude v cili driv (), jizda taxikem z prahy do brna (x-krat drazsi) namisto autobusem taky neznamena, ze tam dojedu x-krat rychleji, cena poskytovani mych sluzeb je x-nasobna oproti lucnimu advokatovi, ale kupni smlouvu napiseme oba stejne platnou. takze imho brat za dane, ze DC ospravedlni 2nasobnou cenu pouze v pripade 2nasobneho vykonu mi pripadne nesmyslna.
To máš pravdu, je to tak. Jenže pak to ale zavání iracionálním chováním. Většina lidí si v letadle zvolí economy (popř. rovnou nízkonákladové aerolinky), protože ten benefit z business jim nepřijde adekvátní ceně. Stejně tak většina lidí jezdí domů MHDčkem a ne taxíkem. Spousta lidí mi zde oponujících IMHO prezentuje roli, která by se dala definovat jako "Mám na to, tak si to koupím." Při tom ale nezkoumají, zda je to výhodné. Tento způsob chování je v marketingu poměrně dobře popsán a přesně toho využívají výrobci a prodejci.

Nicméně souhlasím, že dvojnásobný výkon čekat nemůžu (reálně) - ostatně ono to tak není ani mezi jednotlivými modely (např. A64 3000+ vs. 3500+). Narážím ve své argumentaci na to, že přínos dual-core je v mnoha případech zcela nulový (přesněji někdy i záporný), což je vzhledem k dvojnásobné ceně už dost extrém. A těchto nebenefitujících aplikací je momentálně drtivá majorita.