Citace Původně odeslal tomase Zobrazit příspěvek
Co sa tyka optimalizovania ja vidim pre vyvojarov softwaru dve moznosti, kedze sa nepojdem smerom zvysovania vykonu jadra, ale cestou zvysovania poctu jadier. Takze ako vyvojar mam dve moznosti:

1) optimalizujem - budem konkurencieschopny, ludia budu moj software kupovat lebo bude dobry = zarobim
2) neoptimalizujem - nebudem konkurencieschopny, kedze konkurencia bude optimalizovat a nikto moj software kupovat nebude, pretoze to bude pomaly srot = mozem si zbalit veci a zavret zivnost.
Myslim, ze jde jeste o neco jineho .... Co je pred optimalizaci ...
A to schopnost dobre prodat ....

Napriklad, kdyby dnes nekdo dokazal zastavit piraty.
Jsem presvedcen, ze IHNED skonci hrani na PC.
Jakmile skonci hrani na PC vyresi to mnoho veci.

1. U PC bude upgrade pouze kvuli vykonu CPU = totalni zmena platformy ...
2. Cena her na konzoli pada drasticky dolu, nebot kazda domacnost bude mit aspon jednu konzoli. Take to znamena: konzole = no problem

Zatim se to ridim, tim, ze je vzdy extremne narocna 3D alikace (optimalizace, neoptimalizace) - treba 3Dmark a protoze se kazdy mesic sype novy HW, tak se to ryche dozene ... Jenze tak to nemuze byt donekonecna ...

Coz se taky projevuje tim, ze na konzole vychazi jednou tolik her, nez na PC ...

Optimalizace jsou fajn, ale kazda nova verze 3D prostredi (directX a opengl) = generacni propad jakekoliv karty ..... a to je porad dokolecka ...fuj.