Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.
Takze jsem nakonec chovani disku natocil na fotak a pri reklamaci prilozil CD.Ted po tydnu je ve sledovani zakazek,ze disk vymenili.GOOD
Odpoledne tam pro to pujdu.

Budu tedy chtit na disk 2roky zaruku.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze v rekl.protokolu je napsana vymena disku a nove seriove cislo?

A vzhledem k tomu,ze na NTB je zaruka uz jen cca 3 mesice,tak i prodlouzeni zaruky.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze mam zarucak(napr. do 20.unora) + reklamacni protokol(kde je uvedeno 7dni v servisu) a ja si to jen prictu k datu konce zaruky?Toto je pro me podstatne,pac v servisu uz byl za necele dva roky 2* a dela to skoro 1 mesic navic.
THX