Hlasoval jsem kladně, ale kdybych mohl dnes, hlasoval bych záporně. V posledních měsících mám v případě řešení čehokoliv negativní zkušenosti a stejně jsou na tom i všichni v mém okolí.
V poslední době jsem byl nucen reklamovat vícekrát a pokaždé s problémy - mj. mi nebyla uznána reklamace z důvodu toho, že jsem odmítl technikovi podepsat, že je 1 den staré zboží pozáruční opravou, toto pochybení CC a nastalou situaci jsem vyřešil až s vedením společnosti, nebo jsem u reklamace, která měla být dle informace vyřízena výměnou do 2 dní, musel zjistit o týden později, že zboží mají skladem, ale reklamace byla chybně zpracována a nebyla vůbec v procesu. K tomu se připojují šarády se změnou ceny objednaného zboží, které není skladem (slýchám ve svém okolí často), reklamace trvající týdny (protože technikovi se skoro vždy podaří najít něco, proč je "nutné zaslat zboží na externí reklamaci" a to i v případě DoD), subj. menší objem zboží drženého skladem či prodej zjevně použitého zboží jako nového (stalo se mi velice nedávno). Jsem zvědavý, co zase bude, až jim přinesu najednou několik MSIE 4.0A s odešlými mikrospínači ...
Nezbývá než popřát vedení CC, aby tento stav seznala na tržbách společnosti a vrátila se k dřívějšímu modelu, který byl vstřícnější k zákazníkům a opodstatňoval celkově vyšší ceny. A s ohledem na výše zmíněné a na to, že CC akceptuje pouze platbu v hotovosti! (stává se spoustě lidí, že jdou pro zboží a zjistí, že nemají hotovost, protože jsou zvyklí platit vyšší částky kartami), považuji jejich ceny za skutečně vysoké, přičemž přidanou hodnotu vidím aktuálně jako nízkou.