Citace Původně odeslal Caleb Zobrazit příspěvek
Pokud ti se silnejsim CPU oproti slabsimu pri urcitem nastaveni vzroste minimalni/prumerny framerate, karta nebyla vytizena ve vsech situacich na 100%. Hodnotim to z hlediska, ze mnoho lidi jeste dnes hraje v 1024 a ze nekdo muze mit relativne silnou grafiku se slabym CPU (s Pentium4 napr.). Dalsi kapitolou sou SLI, Crossfire konfigurace a new-gen grafiky (i kdyz to je spise okrajova zalezitost). Souhlasim s tim co tu bylo receno, ze upgrade z A64/X2 na Conroe kvuli hram s prumernou grafikou je nesmysl, na druhou stranu pri upgrade z Pentium4/XP je moudre jit prave do nej.
Nárůst je tam téměř vždycky, ale to není správná úvaha. To je jako s akcelerací u auta - čím rychleji budeš zrychlovat, tím vyšší budeš mít průměrnou rychlost. Pokud ale budeš jezdit po městě s limitem 50 km/h, tak od určité úrovně ti větší akcelerace celkový průměř příliš nezvýší. Proto je úplně zbytečné kupovat příliš rychlý procesor na hry, protože ho bude brzdit grafika. SLI a Crossfire sem netahej, to má ani ne 1 % uživatelů. BTW, beztak pro plynulost hry (minimální počet fps) je rozhodující hlavně velikost a rychlost cache a rychlost přístupu do RAM. Pomalejší CPU s lepším přístupem k datům zvládne tyhle situace lépe než rychlé CPU se špatným přístupem.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Samozrejmne, kazdy ma totiz 20" a vic monitor, zvlaste pak LCD, ze. Myslim ze vetsina ma 17" nebo 19" LCD, na kterem vic jak 1280x1024 jaxi nevykresli A budes se divit, ale predevsim v FPS hrach je znat, jestli mas 50fps, nebo 100fps. Popovidej si o tom s nejakym zkusenym hracem treba CSka. Klicove slovo je latence
Zaprvé není jen rozlišení (to sis fakt nevšimnul?) a za druhé dokonce spousta her má fps omezovač, aby se nedostavovaly nepříjemné efekty. A 50 nebo 100 fps, to už je tak akorát haló efekt - normálně by se na tolik fps hra neměla dostat, protože tam můžou vznikat věci typu rychlejší běh času atp.