Nárůst je tam téměř vždycky, ale to není správná úvaha. To je jako s akcelerací u auta - čím rychleji budeš zrychlovat, tím vyšší budeš mít průměrnou rychlost. Pokud ale budeš jezdit po městě s limitem 50 km/h, tak od určité úrovně ti větší akcelerace celkový průměř příliš nezvýší. Proto je úplně zbytečné kupovat příliš rychlý procesor na hry, protože ho bude brzdit grafika. SLI a Crossfire sem netahej, to má ani ne 1 % uživatelů. BTW, beztak pro plynulost hry (minimální počet fps) je rozhodující hlavně velikost a rychlost cache a rychlost přístupu do RAM. Pomalejší CPU s lepším přístupem k datům zvládne tyhle situace lépe než rychlé CPU se špatným přístupem.
Zaprvé není jen rozlišení (to sis fakt nevšimnul?) a za druhé dokonce spousta her má fps omezovač, aby se nedostavovaly nepříjemné efekty. A 50 nebo 100 fps, to už je tak akorát haló efekt - normálně by se na tolik fps hra neměla dostat, protože tam můžou vznikat věci typu rychlejší běh času atp.