Samozrejmne, kazdy ma totiz 20" a vic monitor, zvlaste pak LCD, ze. Myslim ze vetsina ma 17" nebo 19" LCD, na kterem vic jak 1280x1024 jaxi nevykresliA budes se divit, ale predevsim v FPS hrach je znat, jestli mas 50fps, nebo 100fps. Popovidej si o tom s nejakym zkusenym hracem treba CSka. Klicove slovo je latence...protoze jak jsme se dohodli v debate o dual-core, grafika je vzdy o jeden snimek pozadu za CPU, tedy za aktualnim denim. A nebudes tomu verit, ale dostat se na prumernych 100fps treba ve FEARu s maximalni kvalitou fyziky uz chce pomerne vykony procesor.
Naposledy upravil Petrik; 29.10.2006 v 13:01.
desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1
Pokud ti se silnejsim CPU oproti slabsimu pri urcitem nastaveni vzroste minimalni/prumerny framerate, karta nebyla vytizena ve vsech situacich na 100%. Hodnotim to z hlediska, ze mnoho lidi jeste dnes hraje v 1024 a ze nekdo muze mit relativne silnou grafiku se slabym CPU (s Pentium4 napr.). Dalsi kapitolou sou SLI, Crossfire konfigurace a new-gen grafiky (i kdyz to je spise okrajova zalezitost). Souhlasim s tim co tu bylo receno, ze upgrade z A64/X2 na Conroe kvuli hram s prumernou grafikou je nesmysl, na druhou stranu pri upgrade z Pentium4/XP je moudre jit prave do nej.
Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104
Nárůst je tam téměř vždycky, ale to není správná úvaha. To je jako s akcelerací u auta - čím rychleji budeš zrychlovat, tím vyšší budeš mít průměrnou rychlost. Pokud ale budeš jezdit po městě s limitem 50 km/h, tak od určité úrovně ti větší akcelerace celkový průměř příliš nezvýší. Proto je úplně zbytečné kupovat příliš rychlý procesor na hry, protože ho bude brzdit grafika. SLI a Crossfire sem netahej, to má ani ne 1 % uživatelů. BTW, beztak pro plynulost hry (minimální počet fps) je rozhodující hlavně velikost a rychlost cache a rychlost přístupu do RAM. Pomalejší CPU s lepším přístupem k datům zvládne tyhle situace lépe než rychlé CPU se špatným přístupem.
Zaprvé není jen rozlišení (to sis fakt nevšimnul?) a za druhé dokonce spousta her má fps omezovač, aby se nedostavovaly nepříjemné efekty. A 50 nebo 100 fps, to už je tak akorát haló efekt - normálně by se na tolik fps hra neměla dostat, protože tam můžou vznikat věci typu rychlejší běh času atp.
Na tohle tema tu uz nekolik diskuzi bylo, a ver mi, ze rozdil mezi 50 a 100fps ve hrach jako je Quake3 je naprosto zasadni (pochopitelne s odpovidajicim CRT monitorem) - a u her tohoto typu jde fps omezovac prenastavit - Q3 se napr. hraje na maxfps=125. Uznavam ze se take jedna o minoritni zalezitost, ale souhlasit s tim ze 50fps je stejne jako 100 rozhodne nemuzu.Původně odeslal Eagle
V zasade s tim co tvrdis souhlasim, (reagoval sem hlavne na tvzeni ze na hry staci 1GHz duron) spis se to zase ubira k slovickareni jako napr. v threadu o dualcore. Fakt je takovej, ze rychlejsi CPU na hry nez pretaktovany Conroe momentalne neni, pokud na nej nekdo upgraduje napr. z X2 je to imho dano jeho financni situaci nez nejakou realnou potrebou.
Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104
Z X2 na 6600 upgraduju zrovna ja, jestli si nekdo dela carky - treba Eagle. Protoze jsem krasnej, zdravej a bohatej. Prosim vratte se k tematu.![]()
Je divny, ze skoro vsichni hrajou Q3:A a pritom komunita chcipa jak Afrika. V q3 je opravdu markantne znat pocet fps. Jak ve fyzice (skoky a jejich delka) tak pri samotnem hrani. Dneska ma uz ale kazdy dostatecny stroj na provozovani hry bud v 76fps (vq3) nebo 125 (osp) a vetsi pocet snimku je na serverech zakazan. Jeste je neco podobneho v mensi mire pozorovatelne ve hrach na q3 enginu (ET, COD). Ale pro laika je hratelnost stejna pri jakychkoliv stabilnich fps.
Rad bych se zeptal jaka je normalni udavana teplota E6600, mne se zda 45/50 v idle s chladicem Scythe ninja plus strasne vysoka. Mozna mam take smulu na spatny kousek. (taktovat jde max na 3.3). Jsem celkem zklaman.![]()
Intel Q6600 @ Thermalright 120 :: Gigabyte GA-965P-DQ6 :: Geil 2x1GB DDR2 800mhz 4-4-4-12 :: 4xSeagate 320GB SATA2 :: R1950pro :: Enermax liberty 620W :: Thermaltake Soprano
Hmm takze Conroe-L bude mit jen 512kB L2 cache
http://www.xtremesystems.org/forums/...d.php?t=122390
To jsem zvedav jak se to projevi na vykonu v real world aplikacich. Z toho co jsem cetl, tak jsem pochopil, ze sila Conroe v single threaded aplikacich vychazela mimojine i z toho, ze jedno jadro mohlo mit k dispozici celou cache (2 resp. 4 MB); otazka tedy je, jak se bude chovat jen s pul megabajtem![]()
PC1: Core i5 750 2.66 GHz @ 3.4 - 4 GHz | Asus P7P55D PRO | Zalman Reserator1 @V2 Water | 8GB DDR3-1333 Kingston | Gigabyte GF GTX660oc 2GB | Seagate MomentusXT 750GB + Samsung F3 1TB | Pioneer DVR-111 | Audigy2zs + DTT2200 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | LIAN-LI case | Delta 700W PSU | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 768MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg (2hod/6.5hod) | Lenovo R61, C2D T8100, 2.5GB DDR2, 160GB, 15.4" WSXGA+ | Dell XPS M1330, T9300, 4GB DDR2, MomentusXT 500GB, GF 8400MGS /w Coppermod, 13.3 WXGA | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | Misc: Routerboard RB133, 2x WLAN | D-Link ShareCenter DNS-320 + 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)