Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
Domnívám se, že už jsme to tady rozebrali a to i ty sám jsi to uznal.


Vzhledem k tomu, jakou jsi dostal karmu, je to vcelku jasné.


Zapomínáš na jeden podstatný detail. Uživatel reaguje podle toho, co vidí na obrazovce. Tedy když mu budeš něco kreslit a mezi tím už počítat dopředu, tak když on zareaguje, bude reagovat na něco jiného, než co uvidí na obrazovce. Čím víc budeš počítat dopředu, tím větší problém.


Sice mám titul Bc. z Vysoké školy ekonomické, momentálně tam studuju v navazujícím magisterském studiu a mám za sebou Státní zkoušku z podnikového hospodářství, Státní zkoušku z ekonomie a Státní zkoušku z vedlejší specializace Finanční manažer, ale jinak v klidu.
a) Jenze to ceho se bojis se vlastne deje vzdy, protoze zatimco se grafika stara o vykreslovani (vlastne jiz stareho) snimku, tak vlastni engine hry zpracovava a pripravuje data pro novy. Zpozdeni je pritomno vzdy, jenom to clovek neni schopen pri dostatecnem FPS rozpoznat.

b) Pokud se maji pocitat 3 paralelizovatelne veci (coz engine, fyzika, AI nepochybne jsou) tak jejich sekvencni vykonavani na jenom CPU bude vzdy pomalejsi. Tudiz na vicejadrovem stroji si muzeme dovoli vyssi refres nebo slozitejsi/rozsahlajsi vypocty.

c) To, ze je to v praxi realizovatelne ukazuji Ageia, nVidia a Ati kdyz prichazi s vypocty mimo CPU. Tady na foru se muze kdokoli stavet treba na hlavu, ale lide, kteri tomu opravdu rozumi do toho investuji obrovske sumy. Jinak vzhledem k tvemu vzdelani (tim se leccos vysvetluje) si myslim, ze mas pravdu ty a ti vyvojari do toho vubec nevidi a riti se do zarucene zahuby

d) Jinak si myslim, ze tady nikdo nema dostatecne znalosti dane problematiky tak, aby se nektere veci resily do detailu. Proto jak je to doopravdy se synchronyzaci vlaken a jejich dopadem na zpozdeni nema cenu resit, natoz je brat jako argument.