Ted mi dosla jedna vec: tento problem je jiz totiz vyresen, jelikoz PPU Aegia ve hrach funguje a tento problem tam zrejmne nenastava, nebo je nejak elegantne osetren Navic, prenost dat z PPU pres PCI-E x16 do CPU je radove pomalejsi a ma radove vetsi latence, nez prenost dat z jednoho jadra DC do druheho, takze v pripadne DC to bude mnohem bezproblemovehjsi.
Jeste jedno upresneni ke GRAW: defautlne jede cela fyzika na havoku, PPU se pouziva pouze pokud je k dispozici na specialni efekty jako jsou vybuchy a pod. Jelikoz GRAW by mel umet vyuzit DC,a to pry dost vyrazne, predpokladam, ze prave havok bezi oddelne.
Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
Dnes vyšel zajímavý článek na The Inquirer. Někdo z redakce hovořil s vývojáři her o možnosti využití quad-core:



Zvýraznil jsem nejdůležitější část. To docela mění zde nastolený směr diskuze - zjevně nebude problém zatížit jedno jádro výpočtem fyziky a kolizí, potíž bude v tom, že chceme-li, aby tato fyzika probíhala realtime (tj. aby například jedno auto neprojelo celé druhým a až pak byla zjištěna kolize), musí být fyzika spočítána hodně rychle, protože se jedná o sekvenční záležitost. A je zřejmě jasné, že když data musíme překopírovat z jednoho CPU do druhého, může DC dokonce i zpomalovat výpočet.

Možná by to šlo vyřešit tak, že jedno jádro bude počítat kolize a fyziku pro jeden frame dopředu, zatímco další jádra aktuální frame. To ale bude docela potíž z hlediska synchronizace a taky tam bude určité zpoždění reakcí na uživatelům vstup (čili zdaleka to nebude optimální).