Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
No tak slava, MultiCore tedy neni na ......
Běžnému uživateli používajícímu normální programy (vyjma komprese videa) je. Mnohem větší přínos vidím v Raptoru a hodně RAM.

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
2. Nejsem naivni. K me praci je DualCore neocenitelny. Preklad se mi zkratil z 55 minut s Bartonem na 20m s X2. S C2D sem to jeste nemeril.
Kolik z toho času připadlo na upgrade architektury a třeba zvětšení RAMky? Obecně je v tomto K8 vcelku o dost rychlejší než K7 díky rychlejší L2 cache a kratší latency do RAM.

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
"No ten zbytek si pak vubec psat nemusel, protoze v ramci 1 projektu je samozrejme 1 thread."
Už poněkolikáté tě žádám o důkaz, že se na vícejádrových procesorech projekty kompilují paralelně. Dělá ti to takový problém?

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
"Natolik velka Teda to nevim co mas za disk, ale ujistuji te, ze s beznymi disky co maji vic jak 40MB/s NENI HDD bottleneck pri kompilovani. Nehlede na fakt, ze .cpp uz jsou v te dobe davno v pameti a dochazi pouze k zapisu do .obj a to je opravdu pouze par MB/s na projekt."
Bottleneck to je a to kvůli seeku, který je příliš pomalý. Také potřebuješ hodně RAMky. Ono to nevypadá, ale zkus si to. To samé jsem si myslel o RARu - pár MB/s. Jenže taky prefetch do RAM dokáže zrychlit kompresi neuvěřitelným způsobem.

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
Ano, to priznavam, to sem se prepsal. Chtel sem tim rict, ze az pri linkovani dochazi k prochazeni OBJecek a .lib a tim parsovanim se pak zacne pretezovat disk.
Že má linker velkou zátěž, to se nepřu. Jak ale říkám - ke zpomalení dochází i při kompilaci. Výjimkou může být situace, kdy máš hodně RAMky, protože pak Windows bufferují zápis, tj. na disk se zapisuje až se zpožděním v době nevytížení.