1. No to samozrejme je spousta i takovych aplikaci. Copak ti tohle nekdo vyvraci ? Rec je o vyuzitelnosti multicore a ty se zacnes bavit o programech ktere jsou zavisle na grafice ? Vtipne...
2. Presne ! Kvuli vykonu ! A proto je nesmysl tvrdit ze je multicore k nicemu !
3. Tak to opravdu nevim jak nebo co si kompiloval(jestli vubec). Ani nevim procs poustel 2 kompilace paralelne vedle sebe. Kompilery se totiz samy vetvi podle zanorenosti projektu do sebe pricemz kazdy projekt pak dostane vlastni thread. Pricemz v idealnim pripade je to opravdu az thread na projekt. Nicmene si pak staci pouzit MS VisualStudio 7.0-8.0(alias 2005) a podivej se na TaskManager na vyuziti jader, to ti snad jako dukaz staci, ne ? A rozhodne HDD je bottleneck jenom u linkovani, to mi muzes veritPokud prekladas projekty, potom se veskery kod projektu da do pameti (zdrojaky maji obvyke do 1MB/projekt) a to rozhodne HDD nepretizi
) Teprve az pri linkovani se vytvareji OBJecka (a jine debug soubory) ktere uz maji i nekolik desitek MB a teprve tento linking pretezuje disk !!! Ale to uz sme uplne jinde. Nebudu ti tu vysvetlovat jak funguje kompiler ve VisualStudiu.
4. Na flame veci neodpovidam.