K tomu opravdu nemam co dodat, snad jen, ze by ses nemel michat do veci, se kteryma si nikdy nedelal. To, ze te bavi cist whitepapers k HW je tvoje plus, ale ty ses evidentne vitez uz predem
Tak 1. Tyto 3D programy vyuzivaji MultiCore pri RENDERINGU, to je to co zpomaluje praci grafiku. Graficky akcelerator na to nema ZADNY vliv. Klidne muzes pouzit grafiku, ktera nema vubec 3D akceleraci a renderer ti pobezi stejne rychle. Grafiku potrebujes pouze na modelovani a i tam je vetsi problem CPU pro vypocet iteraci krivek. Renderery FinalRender/MantalRay ci primitivni Scanline jsou naprosto SW a jejich narust rychlosti je takmer linearni s poctem jader. Nejdriv si o to neco zjisti nez zacnes psat, pro priste.
2. Nevim co to ma spolecneho s tim, ze je podle tebe DualCore k nicemu ?
3. U kompilace je predevsim problem CPUAz zacnes jako ja kompilovat bakalarku se 150 projektama, ktere i na X2 zabere 20 minut, tak poznas, ze HDD ti zacne byt bottleneck teprve az pri linkovani a tam uz jeksi nejde o zatez CPU protoze v tu dobu jsou jiz potrebne projekty prekompilovane. Opet nevis o cem mluvis.
4. Moje vyjadrovani je zcela a naprosto v poradku. Dalsi snaha od tebe tu vyvolat flame.