Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
byt to na me, tak to udelam. ve worku jsem ale jen jediny user, kterymu to vadi, zbytek jsou pravnicke lamy, kterym by nevadilo ani sto vadnych pixelu uprostred obrazovky
mno, nik prece nerika, ze musite menit vse reklamace se vaze na seriove cislo... tudiz staci zavolat do hp, nahlasit seriove cislo, problem a adresu... zbytek nemusis resit... a kdyz ti to vadi, tak proc ten jeden telefonat neobetujes?

rada: kdyz volas primo na hp, tak to dojde z vidne dorucovatelskou sluzbou... prevezmes novy kus a a) hned vratis stary + nechas si potrvdit orange papir o vraceni b) prevezmes novy kus a na druhy den nebo dalsi (proste co nejdriv) zavolas do hp a oni si zas stary kus vyzvednou... nic za nic neplatis

druha moznost je resit to skrz servis... nevyhoda: neni to na druhy den, obvykle to trva 2-3 dni, vyhoda: s technikem se muzes presne domluvit kde co a jak... coz v pripade kuryrnej sluzby je trochu komplikovanejsi...