Citace Původně odeslal Eagle
Nechci se hádat, ale pokud se prodejce spletl a zaslal jiné zboží, než je uvedeno na faktuře, pak by se mohlo jednat o neoprávněné obohacení (nebo jak se tomu říká). Dotyčný měl tedy prodejce informovat o jeho chybě a celou věc vyřešit.

Pokud teď půjde reklamovat něco, co nemá ve faktuře / záručním listě, pak je to jen otázka toho, zda dokáže, že tento výrobek byl skutečně nakoupen u zmíněného prodejce. Jenže když vlastně tenhle typ nenakoupil, ale omylem dostal místo jiného... podle mě nemá šanci.
ano, s tim plne souhlasim, s obema castmi. samotne bezduvodne obohaceni ale prave spociva v tom, ze priznas, ze cast kupni ceny nebyla uhrazena (tj cena mezi cenou 350 a 450). tim implicitne rikas, ze prodavajici ma narok na tuto vyssi cenu, a to z duvodu uzavreni kupni smlouvy na ten lepsi zdroj.