Výsledky 1 až 25 z 26

Téma: RAM a Alzasoft

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    330

    Standardní Re: RAM a Alzasoft

    primo na porusenou plombu se imho vztahuje jen obecny princip a sice, ze o (ne)opravnenosti reklamace rozhoduje primarne prodavajici, ktery musi pripadne negativni stanovisko oduvodnit a v pripade soudniho sporu i obhajit. takze v pripade, ze alza odmitne reklamaci kvuli porusene peceti, pak bude muset u soudu obhajit, ze prave a vylucne poruseni peceti zpusobilo nefunkcnost toho pametoveho modulu. coz prokazou asi dost tezko
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  2. #2

    Standardní Re: RAM a Alzasoft

    díky

  3. #3

    Standardní Re: RAM a Alzasoft

    Ešte jedna možno blbá otázka : majú povinnosť aj pri zamietnutej reklamácii mi ju poslať naspäť ? Odpísali mi totiž že je u nich a že si ju mám prísť vyzdihnúť - zo Stredného Slovenska do Prahy sa ale ja trepať nebudem...

  4. #4
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    330

    Standardní Re: RAM a Alzasoft

    Citace Původně odeslal Rich182
    Ešte jedna možno blbá otázka : majú povinnosť aj pri zamietnutej reklamácii mi ju poslať naspäť ? Odpísali mi totiž že je u nich a že si ju mám prísť vyzdihnúť - zo Stredného Slovenska do Prahy sa ale ja trepať nebudem...
    takhle: slusny prodejce by ti to asi poslal zpatky i s tim dopisem (tim spis, ze je to jen ramka). cele to zavisi na posouzeni, jestli byla reklamace opravnena ci nikoliv, o cemz tady ve finale bude rozhodovat soud. jestlize soud rekne, ze reklamace byla opravnena, tak nese tvoje naklady souvisejici s reklamacnim rizenim prodavajici. jinymi slovy ani tak nejde o to, jak se ta pamet k tobe ted dostane (jestli ti ji poslou na tvoje naklady, nebo jestli si pro ni osobne dojedes s tim, ze to tak oni chteji), ale o to, kdo bude ve svem vysledku tyto naklady platit
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  5. #5

    Standardní Re: RAM a Alzasoft

    riksa: díky

    takže takto reklamácia postupuje : poslal som im to znovu a tentokrát aj spolu s ochrannými známkamy... odpísali mi podľa očakávania :

    Manipulací s ochrannou známkou došlo k porušení záručních podmínek. Reklamační řád najdete na našich internetových stránkách v sekci O nás pod položkou Smluvní vztahy s námi, kde také najdete příslušné pasáže o ochranné známce produktu.

    Následne mi prišiel ešte jeden mail:

    Uvedený produkt zašleme tedy na Vaši žádost na posouzení dodavateli, v tomto případě se jedná pouze o externí reklamaci, na jejíž vyřízení se nevztahuje 30tidenní lhůta.


    čo si o tom myslíte ? čo mám podľa Vás robiť ?

  6. #6

    Standardní Re: RAM a Alzasoft

    Nějak nechápu, co vlastně dělají. Pokud platí to, co říká riska (jako že asi ano), pak jim jednoduše napiš dopis (papírový a zaslaný na jejich adresu dle obchodního rejstříku), ve kterém jim zopakuješ svoje požadavky a to sice vyřízení reklamace do třiceti dnů. Zároveň se v dopise zmíníš, že pokud ti nebude vyhověno, budeš nucen řešit věc soudní cestou. Jakmile uplyne třicet dní, podáš na ně žalobu. Pokud jsi jen strhnul nálepku, pak ti IMHO nemají vůbec jak dokázat, že bys zavinil poškození.

    Nějaké jejich povídání o externí reklamaci nebo o čem tě absolutně nemusí zajímat.

  7. #7
    Member Avatar uživatele crashpc
    Založen
    28.07.2005
    Bydliště
    Kladensko
    Věk
    38
    Příspěvky
    380
    Vliv
    251

    Standardní Re: RAM a Alzasoft

    mam dojem že by mělo. 30.dení lhůta je ale daná a platí tak nebo tak... taky bych do toho šel. nesmíš povolit... pokud něco začnou zkoušet třeba že si prve chtěl něco "jinýho" hezky jim s klidnym hlasem vysvětli že na tom nezáleží a že chceš uplatnit svý právo jinak....
    A proč to dělá?

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. !!! Via Apollo 133 Pro - VEĽMI NÍZKA PRIEPUSTNOSŤ RAM!!!
    Založil eraser007 v sekci fóra VIA čipové sady
    Odpovědí: 14
    Poslední příspěvek: 25.05.2009, 12:37
  2. i815 - kolko vezme max RAM???
    Založil Jarko v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 06.03.2006, 04:38
  3. Asynchronní chod FSB / RAM na KT133 ?
    Založil Anonymous v sekci fóra VIA čipové sady
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 15.12.2003, 11:31
  4. Reklamace RAM
    Založil Mameluk v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 23
    Poslední příspěvek: 30.04.2003, 13:48

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •