Vracení peněz přímo neřeším (i když v některých případech podléhá mému schválení - právě třeba vrácení zboží po osobním odběru), jak je to technicky zajištěno nevím, ale co jsem stačil vypozorovat, tak jakmile má zákazník nárok na vrácení zaplacené částky, je mu neprodleně buď vyplacena hotově nebo převedena na účet. Stejně jako v případě tvé reklamace, kde sám tvrdíš cituji:Původně odeslal tomase
"Technik prisiel, spytal sa co tomu je, na par minut odbehol (asi testovat Tuner) a za 5minut som mal na stole dobropis a peniaze v penazenke"
Osobně si myslím, že pokud bychom ti ty prostředky fofrem nevrátili, tak to zavání obohacováním se.
Platit předem se dá i u čistě osobního odběru:
U mého předchozího zaměstnavatele nebylo nic divného, když přišel člověk na prodejnu, objednal zboží, nechal si vystavit proformafakturu, zaplatil zboží z účtu a až pak si jej přišel odebrat.
Edit: ty řešíš placení předem a že tím vzniká smlouva... okej, je to možný... Jenže já řeším to, že pokud si to zboží odebereš osobně (ať už zaplatíš kdykoliv) není žádný důvod k tvé jakékoliv ochraně ve smyslu 14ti denní lhůty, chápeš mne doufám?