Výsledky 1 až 17 z 17

Téma: Pozáruční reklamace

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #10

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Citace Původně odeslal Jezevec
    To je nesmysl, nelze, pokud je ujednan termin (a ten tusim musi byt ujednan vzdy), nelze jej jednostrane menit.
    Jaky bys mi prosim doporucit postup? Taky se mi to zda divny a vubec se mi nelibi pristup ty firmy, ani jednou nezavolali, ze by me informovali o postupu, proste nic.
    Naposledy upravil Tomas.1; 19.12.2005 v 18:14.
    Intel P4 3.4GHz , 1024MB (2*512) Kingston , 2-3-3-7 DUALCHANNEL , Abit IS7 - E ,VGA Saphire Radeon 9800 256bit SE@XT 405/335 ,160 GB HDD Hitachi SATA,250 GB HDD Maxtor SATA ,120 GB Samsung SpinPoint , Leadtek TV2000 Deluxe , LCD Acer AL1721 , Logitech MX510

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •