Výsledky 1 až 17 z 17

Téma: Pozáruční reklamace

  1. #1

    Standardní Pozáruční reklamace

    Mohl by mi prosím někdo poradit jak postupovat ? Dne 17.10 jsem odnesl do firmy Bels CZ s.r.o. fotoaparat Panasonic Lumix DMC-F7 s tím že termín opravy je do 11.11, dneska je 14.12 a fotoaparát stále není opravený. Už několikrát jsem tam volal, ale paní, která to zvedne mi akorát řekne že fotoaparát k nim zpět stále nedorazil, a že se nachází v opravně v Benešově. Mám možnost odstoupit nějak od té opravy ?
    Intel P4 3.4GHz , 1024MB (2*512) Kingston , 2-3-3-7 DUALCHANNEL , Abit IS7 - E ,VGA Saphire Radeon 9800 256bit SE@XT 405/335 ,160 GB HDD Hitachi SATA,250 GB HDD Maxtor SATA ,120 GB Samsung SpinPoint , Leadtek TV2000 Deluxe , LCD Acer AL1721 , Logitech MX510

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele J.Wade
    Založen
    01.11.2003
    Bydliště
    Praha-> Jížní Město
    Věk
    40
    Příspěvky
    685
    Vliv
    271

    Standardní

    no ja si myslim, ze uz se na to zakona doba o opraprave/reklamaci nevztahuje... ale urcite bych po nich chtel nejaky odskodneni za problemy spojene s nemoznosti pouziti vyrobku ktery ti jiz davno meli vratit... proste si od nejakyho kamarada puc fotak a nech si na to vypsat ucet... jim ho predloz a chtej to proplatit...
    CPU: Q8200 @ 2,33Ghz, Graphyc:GTX 650 Ti, Gygabite 1150/5400 6GB patriot,Maxtor 500gb, Corsair 600W.

  3. #3
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Pokud mas pisemne, do kdy mela byt oprava vyrizena, tak si nekde zjisti, kolik stoji zapujcka/pronajem takoveho fotaku a jednoduse jim to nauctuj od data, kdy to meli opravit. Uzavrel jsi snimi smlouvu, kterou oni porusuji a tim ti zpusobuji skodu. Samo si na ten pronajem sepis s nekym smlouvu (trebas s kolegou/spoluzakem/...). Navic bych jim napsal neco v tom smyslu, ze pokud mi nebude fotak vydan do X (5ti ?) dnu, nahlasim to na policii jako kradez.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  4. #4
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    presne viz jezevec: jen doplnim, ze kdyz nebyla dohodnuta zadna lhuta, kdy maji opravu vyridit, tak plati, ze jsou povinni to udelat do nasledujiciho dne, kdyz jim o to reknes
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  5. #5

    Standardní

    Mam to pisemne, je to tam pomerne jasne napsany - termin opravy : 17.11.2005, v pondeli jim tam jeste zkusim naposledy zavolat jestli uz je to hotovy a pokud to nebude a opet mi reknou at si zkusim zavolat pozdeji, tak uz to zacnu resit, protoze jsem tam k nim provolal uz 200kc, protoze to pani zvedne, ja se zeptam jak vypada zakazka cislo, ona rekne moment podivam se do skladu, 4 minuty nic pak prijde a rekne ne bohuzel to tady jeste nemame, zkuste zavolat v utery nebo ve ctvrtek, to nam sem vozi opravene zbozi.
    Intel P4 3.4GHz , 1024MB (2*512) Kingston , 2-3-3-7 DUALCHANNEL , Abit IS7 - E ,VGA Saphire Radeon 9800 256bit SE@XT 405/335 ,160 GB HDD Hitachi SATA,250 GB HDD Maxtor SATA ,120 GB Samsung SpinPoint , Leadtek TV2000 Deluxe , LCD Acer AL1721 , Logitech MX510

  6. #6

    Standardní

    Ked budu zase vymyslat, tak im rovno povedz, ze aj tych pretelefonovanych 200 korun budu musiet zaplatit...
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  7. #7

    Standardní

    Dneska jsem si prostudoval ten papir, kde jsem se podepisoval a uplne dole je napsano : Doba potrebna k provedeni opravy je obvykle 14 dni. Pri objednani ND se prodluzuje termin opravy o nezbytne dlouho dobu dodani. Nebude-li oprava provedena z duvodu nerentabilnosti, bude uctovana castka za zjisteni rozsahu zavady.

    Tak to jsem asi v haji

    Intel P4 3.4GHz , 1024MB (2*512) Kingston , 2-3-3-7 DUALCHANNEL , Abit IS7 - E ,VGA Saphire Radeon 9800 256bit SE@XT 405/335 ,160 GB HDD Hitachi SATA,250 GB HDD Maxtor SATA ,120 GB Samsung SpinPoint , Leadtek TV2000 Deluxe , LCD Acer AL1721 , Logitech MX510

  8. #8
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Citace Původně odeslal Tomas.1
    Dneska jsem si prostudoval ten papir, kde jsem se podepisoval a uplne dole je napsano : Doba potrebna k provedeni opravy je obvykle 14 dni. Pri objednani ND se prodluzuje termin opravy o nezbytne dlouho dobu dodani. Nebude-li oprava provedena z duvodu nerentabilnosti, bude uctovana castka za zjisteni rozsahu zavady.

    Tak to jsem asi v haji
    ten smysl posledni vety se mi snad jenom zda, to je opravdu neuveritelna drzost a vubec bych se nedivil, kdyby takove ustanoveni bylo nevymahatelne pro rozpor s dobrymi mravy
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  9. #9
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    To je nesmysl, nelze, pokud je ujednan termin (a ten tusim musi byt ujednan vzdy), nelze jej jednostrane menit.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  10. #10

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Citace Původně odeslal Jezevec
    To je nesmysl, nelze, pokud je ujednan termin (a ten tusim musi byt ujednan vzdy), nelze jej jednostrane menit.
    Jaky bys mi prosim doporucit postup? Taky se mi to zda divny a vubec se mi nelibi pristup ty firmy, ani jednou nezavolali, ze by me informovali o postupu, proste nic.
    Naposledy upravil Tomas.1; 19.12.2005 v 18:14.
    Intel P4 3.4GHz , 1024MB (2*512) Kingston , 2-3-3-7 DUALCHANNEL , Abit IS7 - E ,VGA Saphire Radeon 9800 256bit SE@XT 405/335 ,160 GB HDD Hitachi SATA,250 GB HDD Maxtor SATA ,120 GB Samsung SpinPoint , Leadtek TV2000 Deluxe , LCD Acer AL1721 , Logitech MX510

  11. #11
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Citace Původně odeslal Tomas.1
    Jaky bys mi prosim doporucit postup? Taky se mi to zda divny a vubec se mi nelibi pristup ty firmy, ani jednou nezavolali, ze by me informovali o postupu, proste nic.
    to je pozarucni oprava v autorizovanem servisu dane znacky ? to co rika Jzevec bohuzel neni vice-mene pravda - pozarucni opravy muzou trvat klidne pul roku, datum ti nemusi rict v podstate zadny. jedina vec v tomto smeru v zakone je, ze se to musi vyresit "bez zbytecneho prutahu"...pokud jsem to dobre pochopil, tak jsi podepsal nejaky papir kdyz jsi to tam dal ?
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  12. #12
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Precti si predchozi, ma na papire TERMIN opravy, tudiz jeho nedodrzenim porusuji uzavrenou smlouvu a zpusobuji mu skodu.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  13. #13
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Precti si predchozi, ma na papire TERMIN opravy, tudiz jeho nedodrzenim porusuji uzavrenou smlouvu a zpusobuji mu skodu.
    ajo, sorry, uz to vidim, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa

    v tom ripade to jsou teda pekny svine. to je autorizovany servis dane znacky v CR ?
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  14. #14

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    jj, kontakt na tuhle firmu jsem se dozvedel na strankach panasonicu - je to autorizovany servis...
    Intel P4 3.4GHz , 1024MB (2*512) Kingston , 2-3-3-7 DUALCHANNEL , Abit IS7 - E ,VGA Saphire Radeon 9800 256bit SE@XT 405/335 ,160 GB HDD Hitachi SATA,250 GB HDD Maxtor SATA ,120 GB Samsung SpinPoint , Leadtek TV2000 Deluxe , LCD Acer AL1721 , Logitech MX510

  15. #15

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Tento email jim tam chci odeslat, co si o tom myslite ?

    Dobrý den,

    Dne 17.10.2005 jsem vám předal do opravy fotoaparát Panasonic s tím, že termín opravy je jasně sjednán na 11.11.2005. Dnes je 19.12.2005, tedy více než měsíc po termínu opravy a já jsem nebyl nijak informován o prodloužení termínu. Několikrát jsem již volal do firmy, jestli už je oprava hotová a vždy mi bylo řečeno, že mám zavolat další čtvrtek – každý hovor trval minimálně 4 minuty, protože z nepochopitelných důvodů člověk u telefonu se musel jít podívat zda již je fotoaparát opraven. Upozoňuji vás, že tímto jednáním mi způsobujete škodu a vystavujete se nebezpečí, že tuto škodu po vaší firmě budu vymáhat. Žádám vás o okamžitou nápravu.!
    Intel P4 3.4GHz , 1024MB (2*512) Kingston , 2-3-3-7 DUALCHANNEL , Abit IS7 - E ,VGA Saphire Radeon 9800 256bit SE@XT 405/335 ,160 GB HDD Hitachi SATA,250 GB HDD Maxtor SATA ,120 GB Samsung SpinPoint , Leadtek TV2000 Deluxe , LCD Acer AL1721 , Logitech MX510

  16. #16
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Citace Původně odeslal Tomas.1
    jj, kontakt na tuhle firmu jsem se dozvedel na strankach panasonicu - je to autorizovany servis...
    no, pokud je to oficialni servis, tak bych na to sel mozna trochu "od lesa"...pokud je vyrobce alespon trochu solidni (coz by panasonic byti mel), urcite takovy vyrobce nechce, aby zakaznik byl na jeho produkty nasrany kvuli tomu, ze nejak idiot v nejake bananove republice ala CZ neni schopen zakaznikovi za dva mesice opravit nejaky produkt...takze mozna ybch nejdrive zavolal nebo mailnul do panasonicu, a popsal jim trochu problem...mam zkusenosti v tom smeru, ze distributor/autorizovany servis se najednou zacne chovat jak andilek...>:}
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  17. #17
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Pozáruční reklamace

    Citace Původně odeslal Tomas.1
    Tento email jim tam chci odeslat, co si o tom myslite ?

    Dobrý den,

    Dne 17.10.2005 jsem vám předal do opravy fotoaparát Panasonic s tím, že termín opravy je jasně sjednán na 11.11.2005. Dnes je 19.12.2005, tedy více než měsíc po termínu opravy a já jsem nebyl nijak informován o prodloužení termínu. Několikrát jsem již volal do firmy, jestli už je oprava hotová a vždy mi bylo řečeno, že mám zavolat další čtvrtek – každý hovor trval minimálně 4 minuty, protože z nepochopitelných důvodů člověk u telefonu se musel jít podívat zda již je fotoaparát opraven. Upozoňuji vás, že tímto jednáním mi způsobujete škodu a vystavujete se nebezpečí, že tuto škodu po vaší firmě budu vymáhat. Žádám vás o okamžitou nápravu.!
    Vazena pani/vazeny pane,

    dne 17.10.2005 jsem v prodejne Vasi firmy [nazev, sidlo, IC] uzavrel smlouvu o oprave [specifikace fotaku] atd atd. s terminem ukonceni opravy nejpozdeji do []. Vzhledem k tomu, ze ke stanovenemu dni nebyla oprava ukoncena a o prodlouzeni lhuty k oprave ani o nutnosti dodani nahradnich dilu jsem nebyl v zadnem pripade informovan Vam timto sdeluji, ze trvam na dokonceni opravy a predani fotoaparatu zpet nejpozdeji do [den doruceni + 2 dny cca]. V pripade, ze svuj zavazek ani v teto dodatecne lhute nesplnite, budu nucen podniknout patricne pravni kroky.

    Vzhledem k vyse uvedenemu a zejmena s ohledem na skutecnost, ze jste jiz pres mesic v prodleni s plnenim svych povinnosti, Vas zadam o uhrazeni nakladu, ktere mi vznikly v souvislosti s Vasim prodenim:

    [telefonaty, cena]

    + nejakej kec o tom, ze jsi pripraven to resit smirne + kontakt na tebe.

    proste, udelej bububu a nech jim uzkou ustupovou cestu, that's all
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •