Byt tebou zkusil bych nasledujici postup:
1) zavolat do CC a domluvit si, ze reklamacni technik vyzkousi pamet v tebou dovezenem pocitaci, to by nemel byt problem. Pokud se ti tam bude zjevne podelavat, mas velkou sanci, ze ti bude reklamace uznana
2) v pripade zamitnuti tve SLUSNE zadosti o vyzkouseni pameti primo v tvem kompu nebo zamitnuti reklamace trvat na predvedeni bezchybneho chodu pameti servisnim technikem, na coz mas dle meho nazoru plne pravo
3) pokud budou pracovnici firmy stale odolavat, stavit se za sefem a trochu si asertivne dupnout (pro hystericke typy je tu moznost stropeni sceny), ovsem neni jiste, jestli to zabere
4) Kdyz bude uplne nejhur, zkusit si domluvit na obchodnim oddeleni vymenu tvoji pameti za Kingstony s tim, ze budes muset neco doplatit (ale zase budes mit funkcni pamet)
Co by sis mel zapamatovat:
* !!! Pro vsechny pripady si sehnat GoldMemory a prinest jeho vypis (ktery se uklada automaticky pri kazdem spusteni programu) na diskete s sebou, coz znacne nalomi pripadne tvrzeni technika o nezavadnosti tvoji RAMky.
** Snazit se zachovat si chladnou hlavu a jednat vecne, strizlive a rozumne (ja vim, ono se to hezky pise...), arogantnim povysenim chovanim vetsinou nic neziskas